Er lige blevet kontakter af den pige der søger ammetjeneste.
Og jeg har søgt både på Birmaringen og min egen specialklub og kan ingen finde
Kom frisk alle I kloge hoveder…hvor er der en ammetjeneste eller to
(det handler om en mor uden børn…så det er virkelig en tjeneste der tilbydes)
Jeg kunne ikke andet end videregive mailadresser til opdrættere jeg ved kan hjælpe.
Er det ikke hovedklubberne der har ammetjeneste, det var det i sin tid da jeg havde (race)plejekillinger
Her er en annonce, hvor der søges en amme mor til nogle killinger.
Indledningsvis skrives, de er 3 uger, men det rettes senere til 2 uger.
Det er min erfaring, at en mormis, der har mistet sine killinger, byder nye velkommen uanset alder.
Jeg mener bestemt også der var en form for ammetjeneste i Maine Coon klub-regi for ikke så længe siden.
Og jeg mener bestemt også jeg kan huske en ammetjeneste mere blot ikke i hvilket regi.
Hvor ville jeg ønske man kunne gå sammen…de 4 hovedklubber om en fælles.
Det kan ramme os alle og står man i situationen er en sådan tjeneste guld værd
Var det en ide at lave en ammetjeneste herinde ?
Gitze så skulle det være som et underforum på linie med avl og opdræt osv og ikke gemmes væk i infor-boxen da den ikke rigtig bliver set eller brugt
Jah, det er så ærgeligt at tingene er blevet lavet til den info boks, det fungerer bare ikke :S
jamen helt sikkert… hvis der er stemning for det blandt brugerne/opdrætterne at vi opretter den service… så er det da helt sikkert noget vi gør…
men egentlig så tror jeg det er bedre at lave en tråd herinde, når der er brug for det, i et af de meget besøgte underfora, fremfor et forum som folk måske ikke tjekker så ofte
vil der være glæde af et prefix til det ?
Tjaeh, hvis folk skriver det i overskiften, og så evt. skriver spørgsmål foran?
Savner tilgengæld spørgsmål/hjælp i flere af de andre underfora. F.eks. offtopic