Ana har det ikke fra fremmede

Jeg havde forsvoret, at jeg nogensinde skulle reparere et stykke kattelegetøj, men “fisk” har levet et langt og indholdsrigt liv og lever endnu - pt. udstoppet med vaskebjørnepels :tihi::tihi:

Tidligere idag skulle fisk med en tur på terrassen og ha’ en lille svingom

Jagten er lidt mere målrettet end Anas forsøg på at slå bananen ihjel, men man siger jo også, at øvelse gør mester - og Fanny har i den grad øvet sig på fisk (der bl.a. var med på kontoret i sin tid) :thumbup:

0:07 hvor hun lige stikker hovedet ind fra venstre side :lol:

Hun er en stor jæger. Flot henimod slutningen, hvor hun kommer spankulerende med byttet i munden. :smiley:

Det mest morsomme er, at hun har altid været overbevist om, at alle andre var mindst lige så begejstrede for fisk, som hun var - og derfor måtte hun hellere forsvare sin ret til sejren, så det er en af de ting, der er blevet båret højlydt knurrende gennem min seng om natten :tihi::tihi:

Ah, hvor hyggeligt. :slight_smile: Jamen, man må da passe på sit favoritlegetøj. :regler: Donna havde et - Det Stribede Uhyre - som hun legede med hele sit liv. (Jeg har stadig Uhyre - men ikke Donna)

Jeg sad undervejs og tænkte at jeg kunne lave en film der lignede meget, der ville hedde “Greven og piberenser-dimsen”. Jeg ved ikke lige hvad han har drukket, men han er meget mere legesyg end sit eget barnebarn pt. :gruble: