Anabell

Gad vide om der er sket noget :venter::venter::venter:

pstttt …

1 stk. vildtfarvet er arrivet:-)

for ca. 1 time siden

Jeg troede egentlig at jeg ville have hænderne fulde til at komme med opdateringer, men Anabell synes at det skal være enn heldags-forestilling. :venter:
startede i morges med at miave på mig og gå hen til soveværelsesdøren, og så gik vi ind, og hun smed sig i fødekassen. Og her har vi siddet lige siden.

Vandet gik 7.45 og så er det ellers gået MEGET stille og roligt. kl. 12.32 kom den første så til verden, en vildtfarvet, som jeg lige venter med at kigge nærmere på til den næste kommer.

[quote=KKH;503698]Jeg troede egentlig at jeg ville have hænderne fulde til at komme med opdateringer, men Anabell synes at det skal være enn heldags-forestilling. :venter:
startede i morges med at miave på mig og gå hen til soveværelsesdøren, og så gik vi ind, og hun smed sig i fødekassen. Og her har vi siddet lige siden.

Vandet gik 7.45 og så er det ellers gået MEGET stille og roligt. kl. 12.32 kom den første så til verden, en vildtfarvet, som jeg lige venter med at kigge nærmere på til den næste kommer.[/quote]

Så er det jo du skal bruge ventetiden til at kigge om der er “nogen” i begge sider på hende.

Jo, jo, de vender sig engang imellem.

[quote=Lis Dahlstrøm;503699]Så er det jo du skal bruge ventetiden til at kigge om der er “nogen” i begge sider på hende.

Jo, jo, de vender sig engang imellem.[/quote]

Jeg kan ihvertfald mærke en i hendes højre side som bevæger sig, den anden side ligger hun på lige nu

Så må du jo pænt vente til det behager damen at vende sig:-)

Patter lillemusen?

Tillykke med den første :slight_smile:

Ikke nu jeg skal fortælle dig, at min første hunkat havde ca 3 timer mellem hver killing :tihi:

[quote=Lis Dahlstrøm;503704]Så må du jo pænt vente til det behager damen at vende sig:-)

Patter lillemusen?[/quote]

Ja han smasker lidt :tihi: Tror det er en ham, men venter til jeg må tage den ud i lyset for at se det nøjagtigt.

Tillykke med den første verdensborger :stork:

[quote=Vivi_Fletcher;503707]Tillykke med den første :slight_smile:

Ikke nu jeg skal fortælle dig, at min første hunkat havde ca 3 timer mellem hver killing :tihi:[/quote]

Takker, og skidt pyt sig du det bare, for så har jeg et worst-case-scenario at gå ud fra. :S

Tak Regitze :slight_smile:

[quote=KKH;503713]Takker, og skidt pyt sig du det bare, for så har jeg et worst-case-scenario at gå ud fra. :S
[/quote]

Det kan nu være meget værre end det …
Min hunkat blev selv født et halvt døgn efter sin bror :stuck_out_tongue:

[quote=KKH;503713]Takker, og skidt pyt sig du det bare, for så har jeg et worst-case-scenario at gå ud fra. :S

[/quote]

Ha, du er da den fødte optimist - hvad med en nu, en mere om et døgn - rosinen i pølseenden nok et døgn senere.

Der er meget forskel på hvor hurtigt der bliver “leveret”. Så længe hunkatten ahr det godt - så er det som det skal være.

Er det dag 64 idag?

yepski dag 64

Nu skal i 2 være søde ved stakkels lille radbrækkede mig :uha:

[quote=KKH;503717]yepski dag 64

Nu skal i 2 være søde ved stakkels lille radbrækkede mig :uha:[/quote]

Jamen det er vi da, meget, meget søde - det med det kun er dag 64 kunne jo godt have indflydelse på for tidspunktet for restleverancen :høhø:

Det er altid godt at være forberedt …

[quote=Lis Dahlstrøm;503719]Jamen det er vi da, meget, meget søde - det med det kun er dag 64 kunne jo godt have indflydelse på for tidspunktet for restleverancen :høhø:

Det er altid godt at være forberedt …[/quote]

Hun ligger og snork bobler med poterne omkring lillemusen, så foreløbig er hun ikke opsat på flere killinger.

tillykke med den første bæbs

Stort tillykke med den første :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Ihh … hvor spændende :yah:

Tillykke med den første :hjertehop:

Ihh tillykke med den første :flag:

Håber resten af fødslen går som den skal :slight_smile:

Hun vendte sig lige og gik i gang med at vaske sig, så det ligner stadig en dreng, og han vejer 105g.

Lige umiddelbart kan jeg ikke mærke nogen i venstre side, så mon ikke det bliver til 2 som jeg regnede med.