Anakitkat hos fotograf Vinnie Bruhn i Galten

Jeg vandt en fotografering af en meget dygtig lokal fotograf i Galten, Vinnie Bruhn http://vinnibruhnphotography.zenfolio.com
Jeg valgte at få min gamle erfarne pige fotograferet :thumbup: fremfor min meget charmerende fertile hankat fuld af gavtyvestreger :stuck_out_tongue: Anakot ville ganske simpelt ikke posere på fotografens fine podie med lammeskind. Hun ville hænge på min skulder, ville hun!

Første billede er på lammeskindet. Hendes knurhår er blevet så fine :ok:
De næste to hænger hun på min skulder med et selvtilfreds og klogt udtryk :hjerte:

:smelter::smelter::smelter::smelter:

Anakitkat er bare den dejligste gamle Korat-tøs. :hjerte:

Hun har taget rigtigt mange dejlige billeder den dag, kan man se på hendes hjemmeside :slight_smile:
Og meget fine billeder af din gamle pige - især det i s/h med grønne øjne :ok:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1240825]Hun har taget rigtigt mange dejlige billeder den dag, kan man se på hendes hjemmeside :slight_smile:
[/QUOTE]

Ja, det må man sige :slight_smile: Der er bl.a. nogle rigtig fine nogle af Isabella.

Sikke nogle fine billeder! Er især vild med de sidste to:-)

Vinni ER dygtig, det kommer også tydeligt mine hittemisser til gavn, for hun tager fotos af dem inden de bliver til hittemis.
Jeg har også set de fine billeder af alle de fine mis, og jeg er imponeret.

Det er rigtigt sjovt, det med tandsættet og tydelige kommentarer :høhø:

Så lige billederne af Isabella, og hvor er de gode :slight_smile: Hun har på de få billeder fanget en stor del af hendes personlighed! Hun er en rigtig dygtig fotograf!!!
Og hvor er Anakot sød, især på de sidste to billeder :slight_smile: De der grønne øjne :wehuu:

Anakitkat er bare den dejligste gamle Korat-tøs. :hjerte:[/QUOTE]

Jeps… og hvis Camilla endnu engang begynder at bavle om manglende ordentlig hjerteform og hvad ved jeg, så knalder vi det sidste billede i hovedet på hende…
manglende hjerteform… min bare!!! :ass: :klapper: