Anas nye kæreste

Hvor dejligt Ana har fået nyt hjem, så der kan komme ro på :slight_smile:
Og ENDNU skønnere… Vi kan stadig følge hende her :slight_smile:

Åh, det er altid vemodigt når man må sige farvel til en voksen. Men ofte synes jeg det ender som her - det er sådan set os, det er synd for, vi savner den mens den flytter ud og kører med klatten i det nye hjem stort set fra dag 1 :slight_smile: Og jeg håber da, vi lige får en chance for at få hende at se herovre i det jyske!
VH
Susanne

Jeg kan ikke love hun kommer på en udstilling, men det er ikke helt umuligt… starter dog nok med en hobbyudstilling :wink: Især for at se hvordan hun tager det :slight_smile:

Hehe… Jeg fik set billedet af Ana i billedtråden før jeg så den her tråd - Så syns lige der var et eller andet helt mystisk :slight_smile:

Hvor er det dejligt at høre hun har fået et dejligt nyt hjem :hjerte:

Sikke en god nyhed :slight_smile: dejligt at hun er faldet så godt til.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1023196]Dejligt, at Ana er faldet til. Man har før historier om, at virkelige
prinsesser falder godt til i det sønderjyske :cool:[/QUOTE]

:ok: Hehe!

Skøn beretning. hvor er det dejligt at høre at hun er faldet godt til :smiley: Og så at det er ved en Kattegal så man stadig kan høre om Damens meriter, det gør det jo kun endnu bedre!

Åhhh det kender jeg alt til, vi var været delt op i lige så mange zoner herhjemme. Nu er Figaro flyttet, og så er vi gået i gang med sammenføring af Titi trunterne og de store killinger. Dvs. Titi bliver lukket fra, de store killinger beskæftiget med vådfoder, og så lukker vi trunterne ud til dem. Men det er netop for at de store killinger ikke skal hvæse af de små, så kan de vænne sig til dem først, så Titi ikke springer i hovedet af dem, for at forsvare sine killinger.

Nå men det jeg egentlig gik i tråden var for at skrive, at det glæder mig rigtig meget at du fandt en god løsning. Og stort tillykke til PivC med den super skønne Ana. :smiley:

Det er her, man får lyst til at citere John Lennon (efter hukommelsen) igen: Life is what happens to you while you’re busy making other plans. Sikke en drejning, tingene har taget de seneste par måneder. Men så er det jo skønt, når det i det mindste ender med en lykkelig slutning for Ana :ok: