Anas nye venner

Hun har snoet (næsten) alle om sin lillepote… :hjerte:

Øv kan ikke se billederne

De skulle være der nu :slight_smile:

Nuuuuuuurh, hun har fået puttekammerater! :smelter: Man er ikke i tvivl om at hun har den snoet om sin pote!

Nårh :smelter: Er det Shaker hun “mangler” ? :smiley:

Nårh hvor hun hygger! Og hvor er hun LILLE i forhold til de andre :smiley:

Hun har hurtigt fået opdraget “sin” nye flok… :smiley:

Åhr hvor er det dejligt at se :hjerte:

Det er det nemlig… hehe… han synes hun lugter… Hun kan dog godt bruges til at løbe lidt med en gang i mellem… Men hun skal altså ikke komme for tæt på :wink:

JA! haha… Især billedet sammen med Yankie, det ligner en lille killing der ligger sammen med ham…
Dette forhindre hende dog ikke i at mule ham dagligt :smiley: De to er virkelig blevet pot og pande :smiley:

Mors dygtige pige - sådan skal det bare gøres :hjerte::hjerte:

Hvor er hun kær…jeg kan så godt forstå, at de andre er faldet pladask for hende…:slight_smile:

Det varmer mit hjerte at se hende putte sammen med Faxe … det gad jeg også godt :inlove:

Dejlige billeder :slight_smile:

Hvor er det nogle skønne billeder. Det må være rigtig rart at se hende bare falde sådan ind, både for ejer og opdrætter :smiley:

Det sidste billede er også herligt. How DO they do it? :øhmm: :høhø:

Det ser ud, som om det ikke kun er bananpigen, der nyder at putte. De andre har vist heller ikke noget imod det :hjerte:

Sikke nogle fantastiske billeder :hjerte:

Nåååhr :wehuu:Hvor nogle dejlige billeder :love2:
Det minder så meget om min Nulle, når hun putter med husmisserne :hjerte: Så er en lille BUR-mis altså i sit es :rundtosset: