Anbefal en dyrlæge i det nordjyske

Vi flytter jo snart nordpå igen, og selvom Heidrun på Vorup Dyreklinik er en dygtig dyrlæge og en fantastisk person (hun var så god under Nobbys sygdom), så bliver der altså lige langt nok til Randers for dyrlæge.

Så er der nogen af jer, der kan anbefale (eller fraråde) en dyrlæge?

Vi flytter nord for Aalborg, så det må dyrlægen også gerne være. I Aalborg er også fint, men nok helst ikke alt for langt sydpå :slight_smile:

Biersted dyrehospital :slight_smile: Absolut!
Mine forældre brugte “Gammel Rom” og jeg har hængt ved nu hvor hans datter Marianne har overtaget gechæften :slight_smile: Det er typisk Lotte der tager sig af mine misser :slight_smile:

Jeg ved mange er glade for Åbybro dyrehospital, men jeg (og min søster for den sags skyld) har virkelig dårlige oplevelser med dem, så der kommer jeg aldrig nogensinde!

1 Synes om

Pia Bisgaard har en ren katteklinik i Vejgaard, let at nå fra motorvejen: http://www.katdoktor.dk/ - Pia Bisgaard er et rigtigt dejligt menneske :slight_smile:
Og der er jo også altid Aalborg Dyrehospital, hvor man altid er i gode hænder! De er smadderdygtige, men ikke så plagede af lave priser :wink:
På den rigtige side af fjorden er der f.eks. Henrik Bastholm i Nørre Sundby: http://www.dyrlaege-bastholm.dk/ - det er mange år siden jeg sidst havde noget med ham at gøre, men indtrykket dengang var godt nok.
VH
SUsanne

[QUOTE=Susanne W;1295928]Pia Bisgaard har en ren katteklinik i Vejgaard, let at nå fra motorvejen: http://www.katdoktor.dk/ - Pia Bisgaard er et rigtigt dejligt menneske :slight_smile:
Og der er jo også altid Aalborg Dyrehospital, hvor man altid er i gode hænder! De er smadderdygtige, men ikke så plagede af lave priser :wink:
På den rigtige side af fjorden er der f.eks. Henrik Bastholm i Nørre Sundby: http://www.dyrlaege-bastholm.dk/ - det er mange år siden jeg sidst havde noget med ham at gøre, men indtrykket dengang var godt nok.
VH
SUsanne[/QUOTE]

Pia kender vi godt - Det er hende og Marina, der er skyld i vi har Muffe :stuck_out_tongue:

At vi spørger skal ikke forstås som, at vi var utilfredse med hende på nogen måde, men det kunne jo være, at ‘gulddyrlægen’ var derude :slight_smile:

Fnis - han bor jo netop i Randers :wink:

Pjat! De sidder i Biersted :smiley:

I virkeligheden bor vorherres højre hånd på jorden i Hirtshals, men praktiserer stadig 2 dage om ugen i Horsens. Men det er nok alligevel for langt for Rune og Lykke at køre :wink:

Ja, til begge dele er for langt :stuck_out_tongue:

Dyrelægerne i City Syd. Jeg er så glad for at være tilbage hos dem :hjerte:

Da jeg boede i Aalborg brugte jeg Aalborg Dyrehospital. Men det er jo så tilbage til 2003 at jeg sidst var der, men dengang var jeg meget glad for dem.

Aalborg Dyrehospital. De har en imponerende ambition om at være gode til deres fag. Jeg ved ikke, om de er dyrere end andre. Men så skal man huske at indregne, at hvis katten bliver behandlet rigtigt første gang, så skal man ikke derhen igen. Tillægsgevinsten er Elaine, effektiv og flink veterinærsygeplejerske og skovkatteopdrætter. :slight_smile:

Andetvalget ville være Pia Bisgaard. Også dygtig og ambitiøs. Hun har tidligere været med i Aalborg Dyrehospital. Ulempen er, at hun er alene i sin klinik, så der er en risiko med forsyningssikkerheden.

vh

Andreas

Helt enig - jeg havde næppe haft Yasha i dag, hvis ikke jeg var vendt tilbage til City Syd :slight_smile:

De ligger prismæssigt i niveau med Aalborg dyrehospital - og begge steder er faktisk ikke i den dyre ende i byen mere. (med in mente at Aalborg ER en af de dyrere dyrlæge-byer)
En af deres fordele er, at de kan langt det mest inde i huset :slight_smile: alt lige fra kikkertundersøgelser, tandrøntgen, de fleste blodprøver osv. osv. - og direkte skadesafregning med forsikringsselskabet inden man får slutregningen :slight_smile:

For nyligt var der noget om en hund, der havde fået en voldsom forbrænding under en operation, hvor dyrehospitalet nægtede ethvert ansvar… Var det ikke City Syd?

Facebook er god til at piske stemninger op - især når “veninder” blander sig på facebook.
for jo - det var faktisk City Syd, hvor der kørte noget med en hund og en operation - men de har også fundet en “løsning” sammen med ejer, efter de endelig fik hende til at tage telefonen i stedet for bare at få veninderne til at harcelere på facebook :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1295930]Pia kender vi godt - Det er hende og Marina, der er skyld i vi har Muffe :stuck_out_tongue:

At vi spørger skal ikke forstås som, at vi var utilfredse med hende på nogen måde, men det kunne jo være, at ‘gulddyrlægen’ var derude :)[/QUOTE]

Jeg tror ikke de fåes bedre end Pia. Da jeg var nødt til at aflive min kat, sørgede hun for at jeg fik en tid hurtigst muligt. Tiden lå kl. 16, så efter lukketid, så vi kunne være alene. Vi fik al tid i verden og da vi skulle gå havde hun tårer i øjnene og gav mig et stort kram. Det er så tydeligt at hun virkelig elsker katte

Bruger dyrlægen i Sæby. Dyrlæge Lotte.
Hun har haft klinik der i 1 år og køre også stadig ud som mobil dyrlæge.
Smart til vaccinationer og den slags og hun kom også hjem til os, da vi skulle sige farvel til Filur.
Superdygtig, billig og går meget op i, at give dyrene den bedste behandling. :slight_smile:

Har også brugt Dyrehospitalet City Syd et par gange- dog mest fordi de har en fuglekyndig dyrlæge der og de er ikke nemme at finde.

Hold dig fra Frederikshavn dyrehospital…

Dyrhospitalet city syd er de bedste dyrlæger jeg nogensinde har haft.

Der vae ganske rigtigt “noget”, men det var et hændeligt uheld som kunne være sket for enhver - og de stod i den grad ved det: http://dhcitysyd.dk/artikler/kommentar-til-beklagelig-sag/ Det ER dygtige dyrlæger, de har et godt ry blandt kollegerne og jeg ville sagtens turde bruge dem .
VH
Susanne

[QUOTE=PiaB;1295972]Facebook er god til at piske stemninger op - især når “veninder” blander sig på facebook.
for jo - det var faktisk City Syd, hvor der kørte noget med en hund og en operation - men de har også fundet en “løsning” sammen med ejer, efter de endelig fik hende til at tage telefonen i stedet for bare at få veninderne til at harcelere på facebook :)[/QUOTE]

[QUOTE=Susanne W;1296092]Der vae ganske rigtigt “noget”, men det var et hændeligt uheld som kunne være sket for enhver - og de stod i den grad ved det: http://dhcitysyd.dk/artikler/kommentar-til-beklagelig-sag/ Det ER dygtige dyrlæger, de har et godt ry blandt kollegerne og jeg ville sagtens turde bruge dem .
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak for opklarende info :slight_smile: