Anbefal en god kraftfuld støvsuger

Blot en insparket bemærkning, man kan ikke altid “blot” gå ud fra hvor mange watt motoren er på, sugestyrken kan sagtens være bedre på en med færre watt

Vi har også en SUPER god støvsuger :wink:

en bemærkning omkring Dyson. Jeg synes de suger fantastisk godt, det gjorde og gør min mors i hvert fald… og hun købte den dengang jeg boede hjemme og de har hund indenfor.
Hvis ikke det var for larmen havde jeg selv sådan en, men jeg synes de larmer alt for meget… der er min nilfisk extreme bedre, og den suger også udmærket.

Jeg har en samsung poseløs og det er en god støvsuger, men den var for tung for mig, så jeg købte en lille dyson i england, da den ankom lavede jeg en test, først støvsugede jeg et kvart tæppe med samsung, så det samme stykke tæppe med dyson, sådan så det ud :slight_smile:

Ja dyson larmer lidt mere, ja den er lidt dyr, men for mig som må prioritere vægt og nemhed i brug er den bare det bedste :slight_smile:

Tak for alle jeres svar. Jeg tror det bliver en Miele. Desværre kan man ikke få den der hedder Cat and dog i DK, men håber at en alm. på 1600w også kan gøre jobbet. Tænker specifikt på denne: http://www.skousen.dk/hvidevarer/stoevsugere/stoevsugere/miele-complete-c3-powerline/?mkwid=F0zRbXK8_dc&pcrid=57883698483&gclid=Cj0KEQjwmLipBRC59O_EqJ_E0asBEiQATYdNhymmGCNMD-sgFMfBmp-n3oPhzmeilZzBZ45ldPQOzYEaAq4W8P8HAQ

Det kan du da få i danmark

http://www.miele.dk/privat/stoevsugere-1784.htm?mat=09850280&name=Complete_C3_Cat%26Dog_PowerLine

Jeg vil bare lige sige, at jeg er VILDT glad for min nye Dyson-håndstøvsuger!

Det kan godt være, at den var dyr, men hoooold nu op, hvor er det smart, at man bare lige kan tage den fra holderen på væggen og støvsuge kattegrus og jord og andet smulder op. Jeg støvsuger jo flere gange dagligt nu. :tihi: Og det er SÅ nemt lige at tage den med ovenpå, den vejer jo kun godt 2 kilo - og INGEN ledning, man skal nørkle rundt med. :slight_smile:

Den er faktisk ok kraftig i suget - især hvis man trykker turboknappen ind. Så har den dog kun strøm til nogle få minutter, det skal man lige være obs på. :slight_smile:

Den er jeg sikker på, at jeg bliver møj glaj ve’ i fremtiden. :smiley:

[QUOTE=hmm;1238067]Det kan du da få i danmark

http://www.miele.dk/privat/stoevsugere-1784.htm?mat=09850280&name=Complete_C3_Cat%26Dog_PowerLine[/QUOTE]

Siden virker ikke. Jeg har ikke kunne finde den nogen steder i hvert fald.

Gå ind på miele.dk der kan du finder den under støvsuger …

Jeg sværger til Miele, ingen anden støvsuger kan dét, den kan, efter min mening.

Jeg har allergi overfor pollen, støvmider og kat! - derfor er min støvsuger med Hepa-filter, Hepa 14, som det hedder.
Jeg kan slide en Miele op på 6-7 år, de holder normalt i 18-20 år hos “almindelige” familier - og jeg har nu købt Miele 4 gange i træk - det bliver aldrig anderledes. :slight_smile:

Jeg har altså ledt og nej, det har de ikke… Så skal jeg købe fra Sverige eller Tyskland.

[QUOTE=Sim-Sim;1238110]Jeg sværger til Miele, ingen anden støvsuger kan dét, den kan, efter min mening.

Jeg har allergi overfor pollen, støvmider og kat! - derfor er min støvsuger med Hepa-filter, Hepa 14, som det hedder.
Jeg kan slide en Miele op på 6-7 år, de holder normalt i 18-20 år hos “almindelige” familier - og jeg har nu købt Miele 4 gange i træk - det bliver aldrig anderledes. :-)[/QUOTE]

Hvad gør det Hepa filter? Ved ikke om jeg behøver det. Jeg har i hvert fald ikke allergi.

Jamen hvis det er en ganske ‘almindelig’ Miele-model, kan enhver Miele-forhandler så ikke bare bestille den hjem? :? Altså her tænker jeg selvfølgelig på en reel fysisk butik - ikke en webshop. :slight_smile:

Snak med punkt1 eller tag kontakt direkte til miele de er utrolig søde og snakke med dem. Vi har mange miele produkter

Tak, det kunne jeg jo naturligvis. Problemet er bare at min støvsuger gik i stykker den anden dag og jeg drukner hehe. Men hvis de kan få den hurtigt er det nok et forsøg værd!