Anbefal en kattepension

Hej Alle KatteGale…
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke kattepensioner der er gode og troværdige!! Hvis der findes nogen… :slight_smile: Det skal være i østjylland… :slight_smile:

Søften Kattepension…indehavreen har et udenlandsk navn…kan ikke huske det p.t…min hjerne er gået i seng.
Ikke at jeg bruger pensioner…jeg kommer ingen steder :høhø:, men jeg har udelukkende hørt godt om stedet :rock:

Kender desværre ikke til den slags,. da mine dyr altid passes hjemme af venlige folk herinde fra plus i familien. Kattegale har en tråd om pasning af private ved jeg…

KH

Danmarks bedste kattepension ligger i Laurbjerg/Langå ved Randers! :rock:

http://aadalens-kattely.dk/

[quote=lenschow;305297]Kender desværre ikke til den slags,. da mine dyr altid passes hjemme af venlige folk herinde fra plus i familien. Kattegale har en tråd om pasning af private ved jeg…

KH[/quote]

Ja det vil jeg også helst, men da jeg ikke tror der er mange der er hjemme nytårsaften, tror jeg ikke jeg kan få hendes passet hjemme.

Måske overboen vil kigge ned til hende et par gange, men synes også det er synd hvis der er for meget larm her nytårsnat og hun så skal være alene. Så synes jeg måske det er bedre med en pension ude på landet eller sådan… :slight_smile:

Jeg vil kigge nærmere på de anbefalede, men tror desværre de ligger lidt for langt væk…

Jeg har reserveret plads ved Catmilla i Vildbjerg - dog skal man være tidligt ude da der hurtigt er booket op http://www.lindskjalv.dk/00009/

[quote=kamikaze;305287]Søften Kattepension…indehavreen har et udenlandsk navn…kan ikke huske det p.t…min hjerne er gået i seng.
Ikke at jeg bruger pensioner…jeg kommer ingen steder :høhø:, men jeg har udelukkende hørt godt om stedet :rock:[/quote]

Hun hedder Izabela Møller
Ja, jeg vil også anbefale Søften Kattepension.
Buster har været der 4 gange, og han er rigtig glad for at være der. Et tegn er at når jeg afleverer ham dernede spæner han ind i sit bur, og op i vindueskarmen, og så er jeg som luft for ham, ham vil bare nyde sin ferie:tihi:
Izabela er rigtig sød og god til kattene. Og har ens kat(te) specielle behov, fx. særlig diæt, er det ikke noget problem, man skal bare have diætfoderet med hjemmefra, så skal hun nok sørge for at det bliver givet.
Hun fodrer udelukkende med kvalitetsfoder fra RC/Hills.
Alle katte får god opmærksomhed, og alle katte får daglig en gangtur, så de kan bevæge sig lidt. Ingen katte fra forskellige hjem kommer i kontakt med hinanden, dog kan de alle se og høre hindanden.

Jeg synes helt sikkert at Søften Kattepension er et godt sted til katten, når jeg selv skal på ferie.

Du kan se mere her:
www.soften-kattepension.dk

[quote=kamikaze;305287]Søften Kattepension…indehavreen har et udenlandsk navn…kan ikke huske det p.t…min hjerne er gået i seng.
Ikke at jeg bruger pensioner…jeg kommer ingen steder :høhø:, men jeg har udelukkende hørt godt om stedet :rock:[/quote]

GRIN, jeg kunne godt se den regning for mig, hvis alle dine katte skulle i pension…:klapper:
Den ville godt nok blive stor !! hihi
EJ undskyld Brita, kunne bare ikke lade være ! :yah:

[quote=MissSilke;305304]Ja det vil jeg også helst, men da jeg ikke tror der er mange der er hjemme nytårsaften, tror jeg ikke jeg kan få hendes passet hjemme.

Måske overboen vil kigge ned til hende et par gange, men synes også det er synd hvis der er for meget larm her nytårsnat og hun så skal være alene. Så synes jeg måske det er bedre med en pension ude på landet eller sådan… :)[/quote]

Jeg skal da gerne passe hende, hvis det er? Tror hun vil have det bedre hjemme i vante omgivelser, frem for at blive flyttet til et fremmed sted. Nu ved jeg ikke hvordan hun plejer at være til nytår, men mine egne katte er bedøvende ligeglade med alt det stads - de sover bare :høhø:

Hvor sødt af dig… :slight_smile: Men det er jo netop det, jeg vil ikke hvordan hun vil reagere på al den larm til nytår… :tihi: Så jeg tænkte hvis hun kom helt væk fra byen, så vil jeg være sikker på hun var ok… :slight_smile: Men jeg vil rigtig gerne tænke over dit tilbud :tak: Men skal du ikke selv noget nytårsaften?

Jo, vi skal nok ses med nogle venner om aftenen, men jeg kunne sagtens tage forbi og fodre, tømme bakke og nusse om hende om eftermiddagen :slight_smile: Og selvfølgelig også se til hende d. 1 januar, alt efter hvornår du kommer hjem til hende igen.

Men kan godt forstå du er lidt betænkelig ved at hun skal være alene - men kan sige så meget at ingen af mine katte har taget skade og de er jo også alene hjemme om aftenen når alt ståhejet står på :slight_smile:

Men du kan jo overveje det og ellers står jeg også gerne til rådighed til pasning andre dage - det kunne jo være vi kunne udveksle lidt kattepasning, når nu vi bor forholdsvis tæt på hinanden :slight_smile: