Anbefal en tøsefilm

Hairspray! Så den igår, den er bare morsom :smiley:

i tilfælde af at du ikke kigger gtilbage har jeg lagt en kæmpe liste på sidste side

Wow Gry det er mange film og mange klip jeg lige skal igennem. Ps i love you er helt sikkert en film jeg skal ha fat i.

Den er jeg også helt vild med har den dog ikke på dvd.

[quote=Ann R;426498]Den ser sød ud!
Og minder mig om at jeg glemte en til listen!

City of Angels
(Mere kleenex!)

  • og at jeg lige skal høre melodien Just like heaven - både i versionen med Katie Melua og med The Cure… ;)[/quote]

Århhhh ja en af mine absolut ynlings.

Troldegaarden - Jeg har ingen film, men havde tøsehygge med en veninde igår, som havde den med :slight_smile:

sisterhood of the traveling pants, er en super sød tøsefilm som klart kan anbefales. Jeg kan bedst lide 1eren, men er det ikke altid sådan?

The Note Book. Det er en skøn film og en rigtig tåreperser!
En lang forlovelse
Waking the dead
Bagdad Cafe ( feel good film)
The Piano
Finding neverland ( med Johnny Depp)

Den har jeg godt nok ikke hørt om - må lige tjekke dem ud.

[quote=sleepflower;426656]The Note Book. Det er en skøn film og en rigtig tåreperser!
En lang forlovelse
Waking the dead
Bagdad Cafe ( feel good film)
The Piano
Finding neverland ( med Johnny Depp)[/quote]

The piano var ikke rigtigt noget for mig. Men Finding neverland, århhh den er herlig. De andre kender jeg ikke - så må lige kigge på dem.

Jeg har sendt dig 2 pb’er, har du modtaget dem?

Save the last dance 1 og 2
et sikkert hit
han er bare ikke bvild med dig (hes just not that into you)
the break up
hairspray
the perfect man

kigger lige i mine film og vender tilbage

Edit: og kan nikke med på mange af de andre der bliver skrevet. :yah:

[quote=Mette Stevnsborg;426832]Save the last dance 1 og 2
et sikkert hit
han er bare ikke bvild med dig (hes just not that into you)
the break up
hairspray
the perfect man

kigger lige i mine film og vender tilbage

Edit: og kan nikke med på mange af de andre der bliver skrevet. :yah:[/quote]

Hairspray kender jeg - herlig film.
De andre kender jeg godt nok ikke - dem må jeg lige ha kigget på.

Hold op hvor er der mange film som jeg slet ikke kender og som også ser gode ud. Tak for alle jeres anbefalinger.

What a girl wants er også en rigtig tøsefilm.

Min kæreste påstår at fjernsynet ikke kan tåle det, hver gang jeg ser den griner

Kom lige i tanke om en til :slight_smile:

Marley and Me

-Den er super sød og en fantastisk film om verdens skøreste hund, der laver alt det den ikke må… Dog stor tudede jeg igennem noget af filmen(det var virkelig slemt… Ku slet ikk stoppe igen:ups:)… Så er du advaret…

Når nu er det blevet til at jeg bytter dvd’er med en bekendt så jeg får om en dag eller to de 3 dvd’er Just like Heaven, P.S. i love you og Dear Frankie samt P.S. i love you på bog.
Det vil min pengepung også sætte mere pris på end hvis jeg skulle til at købe:tihi:
Tak for alle jeres anbefalinger. Jeg har en del andre dvd’er jeg vil glæde mig til at købe på et tidspunkt.

[quote=Troldegaarden;427592]Når nu er det blevet til at jeg bytter dvd’er med en bekendt så jeg får om en dag eller to de 3 dvd’er Just like Heaven, P.S. i love you og Dear Frankie samt P.S. i love you på bog.
Det vil min pengepung også sætte mere pris på end hvis jeg skulle til at købe:tihi:
Tak for alle jeres anbefalinger. Jeg har en del andre dvd’er jeg vil glæde mig til at købe på et tidspunkt.[/quote]

Hvis du udstiller, kan jeg godt tage nogle film med til dig næste gang jeg er afsted.

Det var et meget flot tilbud. Men desværre kommer jeg ikke på udstillinger. Men mange gange tak.

Nu kan jeg ikke huske om du også har hund (det tror jeg nok jeg mener jeg synes jeg kan huske at du har:tihi:)

Så er hunde hotellet også en rigtig rigtig sød film.