Anbefal et webhotel (sådan lidt akut...)

Alle I kattegale menesker med masser af fine hjemmesider :slight_smile: fedte, fedte

Jeg er en af de “lykkelige” BuyDomains kunder, som skal finde sig et nyt hjem til sit domæne hurtigst muligt :cool:

Derfor har jeg brug for personlige anbefalinger fra erfarne hjemmside-ejere, og det er her I kommer ind!

Hvor er jeres domæner registrerede (udover DK Hostmaster, selvfølgelig) og hvad koster det?

Web10.dk - har flere domæner liggende der, er yderst tilfreds. Pris? Kan ikke huske beløbet, men pebernødder :slight_smile:
VH
Susanne

Min varmeste anbefaling til www.one.com

11,25 pr. måned - masser af plads og utrolig stabil. Desuden er der knaldgode skabeloner til at bygge hjemmesider efter.

www.svanesoft.dk

Jeg kan ærlig talt ikke huske, om jeg har lille eller stort - men sandsynligvis kun lille til 10 kroner pr. måned :slight_smile:

Tusind tak for svar indtil videre - kom endelig med flere anbefalinger :thumbup:

Og tænk, jeg fandt faktisk kun ud af at BuyDomain var lukket, fordi jeg kom hjem til et tilbud fra et andet firma!!! :S

har www.one.com og er vældig tilfreds med service.

jeg har haft one.com i adskillige år - aldrig oplevet hjemmesiden har været nede. Noget med en 10’er om måneden - betales årligt.

Jeg kan anbefale danmarks.nu og absolut ikke hverken one.com eller yourplanet.dk.

Må jeg spørge, hvorfor du ikke anbefaler one.com?

Og den vil jeg gerne kommentere på:

Hos begge udbydere har jeg været udsat for at miste data. I begge tilfælde var det iflg. webhotellet kun ganske få kunder, der var ramt, men sjovt nok var jeg begge gange blandt de “ganske få”. Og ingen af dem havde backup - den var sjovt nok også gået fløjten.

Nuvel, jeg havde naturligvis alle mine HTML- og grafikfiler, men når man har en dynamisk hjemmeside med database (som f.eks. kattegale.dk er), så har man ikke lige altid en frisk kopi af databasen ved hånden. Så i begge tilfælde mistede jeg store mængder data, som ikke kunne genskabes.

Så slut med one.com og yourplanet.dk herfra!

/Flemming

Og one.com er sikkert fine nok, hvis man ikke er bekymret for at miste data. Yourplanet.dk var decideret ubehøvlede og svarede ikke på mails til sidst, så dem vil jeg helt fraråde folk at bruge.

Jeg tænkte straks - du må gerne overnatte hos mig. :tihi:

Jamen… så er man vel gammel…-olding

[quote=Mona Jensen;394476]Jeg tænkte straks - du må gerne overnatte hos mig. :tihi:

Jamen… så er man vel gammel…-olding[/quote]Tak Mona :tihi:

Jeg bruger også one.com og er ret tilfreds.
Det er let at arbejde med, og jeg har aldrig oplevet problemer af nogen art.
Pris: 540,- pr.år.

Jeg vil gerne anbefale Gigahost.dk

Vil absolut IKKE anbefale web10.dk til nogen… Jeg fik hacker angreb på min side pga. dårlig sikkerhed på deres servere - IKKE pga. password tyveri. Og de var totalt ligeglade … Og så steg prisen lige til dobbelt op… puuh. Det gad JEG ikke.

Ja jeg er osse one.com-fan, vi har et par domainer det ældste 8-10 år gammelt, og vi har aldrig haft “alvorlige” problemer med dem, de er altid venlige og hjælpsomme :slight_smile:

[quote=Flemming;394471]Og den vil jeg gerne kommentere på:

Hos begge udbydere har jeg været udsat for at miste data. I begge tilfælde var det iflg. webhotellet kun ganske få kunder, der var ramt, men sjovt nok var jeg begge gange blandt de “ganske få”. Og ingen af dem havde backup - den var sjovt nok også gået fløjten.

Nuvel, jeg havde naturligvis alle mine HTML- og grafikfiler, men når man har en dynamisk hjemmeside med database (som f.eks. kattegale.dk er), så har man ikke lige altid en frisk kopi af databasen ved hånden. Så i begge tilfælde mistede jeg store mængder data, som ikke kunne genskabes.

Så slut med one.com og yourplanet.dk herfra!

/Flemming[/quote]

Det ryster mig lidt !

Jeg har brugt dem i over 10 år, og har ALDRIG mistet data. Jeg kender adskillige som osse har brugt dem i mange år, uden at miste data - Jeg tror bare i har været extrem uheldige.

Jeg har brugt Surftown.dk i flere år, og altid været yderst tilfreds med deres service…

De er også meget venlige… Da jeg fik nyt domæne hjalp de flinke folk med at flytte hele hjemmesiden over, da jeg er en hat til den slags.
Og de har hjulpet mig flere gange gennem årene.

jeg er også glad og fro one.com kunde - de er hjælpsomme når man er en dum nybegynder og har endnu aldrig haft bøvl med dem

Det har jeg kæresten til, så det kan jeg desværre ikke… -tihi