Hos begge udbydere har jeg været udsat for at miste data. I begge tilfælde var det iflg. webhotellet kun ganske få kunder, der var ramt, men sjovt nok var jeg begge gange blandt de “ganske få”. Og ingen af dem havde backup - den var sjovt nok også gået fløjten.
Nuvel, jeg havde naturligvis alle mine HTML- og grafikfiler, men når man har en dynamisk hjemmeside med database (som f.eks. kattegale.dk er), så har man ikke lige altid en frisk kopi af databasen ved hånden. Så i begge tilfælde mistede jeg store mængder data, som ikke kunne genskabes.
Og one.com er sikkert fine nok, hvis man ikke er bekymret for at miste data. Yourplanet.dk var decideret ubehøvlede og svarede ikke på mails til sidst, så dem vil jeg helt fraråde folk at bruge.
Vil absolut IKKE anbefale web10.dk til nogen… Jeg fik hacker angreb på min side pga. dårlig sikkerhed på deres servere - IKKE pga. password tyveri. Og de var totalt ligeglade … Og så steg prisen lige til dobbelt op… puuh. Det gad JEG ikke.
Ja jeg er osse one.com-fan, vi har et par domainer det ældste 8-10 år gammelt, og vi har aldrig haft “alvorlige” problemer med dem, de er altid venlige og hjælpsomme
[quote=Flemming;394471]Og den vil jeg gerne kommentere på:
Hos begge udbydere har jeg været udsat for at miste data. I begge tilfælde var det iflg. webhotellet kun ganske få kunder, der var ramt, men sjovt nok var jeg begge gange blandt de “ganske få”. Og ingen af dem havde backup - den var sjovt nok også gået fløjten.
Nuvel, jeg havde naturligvis alle mine HTML- og grafikfiler, men når man har en dynamisk hjemmeside med database (som f.eks. kattegale.dk er), så har man ikke lige altid en frisk kopi af databasen ved hånden. Så i begge tilfælde mistede jeg store mængder data, som ikke kunne genskabes.
Jeg har brugt dem i over 10 år, og har ALDRIG mistet data. Jeg kender adskillige som osse har brugt dem i mange år, uden at miste data - Jeg tror bare i har været extrem uheldige.
Jeg har brugt Surftown.dk i flere år, og altid været yderst tilfreds med deres service…
De er også meget venlige… Da jeg fik nyt domæne hjalp de flinke folk med at flytte hele hjemmesiden over, da jeg er en hat til den slags.
Og de har hjulpet mig flere gange gennem årene.