Anbefal transportkasse med plads til kattebakke

Ja vidste ikke lige hvor jeg skulle placere spørgsmålet

Men nu fra erfaring ved vi at Nes holder sig en hel udstilling og slipper det HELE løse på vej hjem i bilen.
Derfor vil vi gerne have en transportkasse m plads til kattebakke i (eller andet godt råd).
Er det Gulliver (str 4) folk bruger mest?

Og er der plads til en sammenklappelig sturdi-tisse-kasse i str L deri? :slight_smile:

Altså muligvis er jeg forvænt med Sigga, men kan I ikke bare tage en kattebakke med og sætte hende op i den, inden I kører, så hun kan ordne sit? Sigga tisser og bummer i hvert fald lystigt på kommando, når der dukker en bakke med friskt grus op på nye steder og hun bliver placeret i den:tihi: På den måde får jeg hende altid til at gå på¨bakken inden ture, dyrlægebesøg osv.

Problemet opstår når vi er på vej hjem fra en udstilling - en udstilling hvor hun vel og mærke har bakke til rådighed under hele forløbet.
Det dur ikke desværre.
Det er fordi hun trods hendes eksemplariske opførsel stadig ikke er helt tryg nok ved at gå på bakke på udstilling.
Først når man er i moars arme på vej hjem i bil

Nå jeg prøver lykken og bestiller den Gulliver 4.
Så har vi også den til engang vi får en stor ragdoll som skal med :høhø:

Denne her kan i hvert fald godt rumme en bakke også :slight_smile:
og jeg ved de er i flere størrelser.

http://www.maxizoo.dk/pet-soft-crate-transportbur-x-large-81-3-x-58-4-x-58-cm.html

Ah ja den er også smart.
Men nu har jeg bestilt Gulliveren og jeg tror vi bliver glade for at der er hjul på til når vi engang har noget lidt større end Ned at slæbe med på udstilling :slight_smile: