som overskriften siger: nogen der har erfaring med en god dyrlæge i roskilde?
jeg har umiddelbart kik på himmelevdyreklinik, og den lyder meget tiltalende, men er der nogen fra roskildeegnen der har nogen erfaringer med dyrlæger så skriv meget gerne
som overskriften siger: nogen der har erfaring med en god dyrlæge i roskilde?
jeg har umiddelbart kik på himmelevdyreklinik, og den lyder meget tiltalende, men er der nogen fra roskildeegnen der har nogen erfaringer med dyrlæger så skriv meget gerne
Jeg bor selv meget tæt på Roskilde - jeg bruger Skovlunde Dyreklinik og har gjort det i mange, mange år (har prøvet masser af andre i området). Skulle jeg få brugt for vagtdyrlæge og Skovlunde ikke har vagten kører jeg til Karlslunde
Jeg bor i Roskilde, men bruger Skovlunde Dyreklinik og præcis som Lis skriver så bruger jeg Karlslunde hvis jeg skal afsted akut og Skovlunde ikke har vagten ![]()
ok lyder rigtig godt - tak begge to ![]()
Jeg ved dog, at der er to Roskilde-baserede opdrættere, som også er brugere her på forum, der er meget tilfredse med at bruge Himmelev Dyreklinik, så ligesom så meget andet er den slags en smagssag ![]()
Jeg ved ikke om jeg er den ene af dem Mette tænker på, men jeg bruger Himmelev og er meget tilfreds med dem.
Det er du - og Mariann den anden ![]()
Mariann er vist skiftet til Skovlunde ![]()
Karlslunde Dyrehospital ligger ganske bekvemt, hvis man kommer i bil fra Roskilde. Det er bare lige ud ad Vindingevej… ![]()
problemet er lidt at hende der skal bruge dyrlægen bor i selve roskilde og har ikke bil.
hun er foreslået falckabonnement, men jeg ved fra mig selv at hvis katten er syg er jeg jublende lykkelig for at jeg bor rimelig tæt på dyrlægen (ca 15 min i gå atstand), så det ender nok med at anbefalingen hedder himmerlev…
Jeg kender nu altså også flere, der bruger Himmelev og er godt tilfredse ![]()
Karlslunde er udelukkende en såkaldt “Henvisningsklinik”… jeg tvivler på at man kan komme hos dem som almindelig kunde ![]()
Jo, det kan man…en af mine kusiner kommer der med sin hund.
Aalborg Dyrehospital er også henvisningsklinik…det betyder bare, at de tager imod henvisninger fra andre dyrlæger, der fx mangler ekspertise eller udstyr…
[QUOTE=Sim-Sim;1004379]Jo, det kan man…en af mine kusiner kommer der med sin hund.
Aalborg Dyrehospital er også henvisningsklinik…det betyder bare, at de tager imod henvisninger fra andre dyrlæger, der fx mangler ekspertise eller udstyr…[/QUOTE]
Okay… det har jeg så bare fået forkert besked om…
Jeg ville nu alligevel holde mig væk, når det gjaldt de almindelige dagligdags ting… har fået at vide at stedet er hundedyrt ![]()
Til det specielle og ualmindelige… jo, der HAR jeg skam allerede brugt dem ![]()
Man kan sagtens komme der som almindelig kunde, vi var slet ikke i deres kundedatabase da vi ringede ind til dem med Henry og hans knæ for år tilbage. Og vi brugte dem som klinik til det kuld som vi fik med Nikita.
Så man behøver faktisk ingen henvisning for at blive kunder hos dem, at priserne så er skyhøje hos dem er en præference smag ![]()
[QUOTE=Ann K;1004389]Okay… det har jeg så bare fået forkert besked om…
Jeg ville nu alligevel holde mig væk, når det gjaldt de almindelige dagligdags ting… har fået at vide at stedet er hundedyrt ![]()
Til det specielle og ualmindelige… jo, der HAR jeg skam allerede brugt dem :)[/QUOTE]
Alle dyrehospitaler der bare har ALT i udstyr og maskiner…de ER dyre. Der er jo betydelig flere penge involveret i at drive et fuldt udstyret dyrehospital med dyrlæger indenfor samtlige specialer, der bliver opdateret via diverse kurser…dét er forskellen på Aalborg Dyrehospitals høje priser…og så priserne på Pia Bisgård’s katteklinik. Det skal dog lige tilføjes, at Pia tit er på kursus…og hun er en meget dygtig kattedyrlæge.
Hvis jeg skulle bruge en hjertescanning hos Mette Rønn-Landbo på Aalborg Dyrehospital tog jeg direkte derud…men andre bliver henvist fra dyrlæger, der ikke har samme udstyr.
Jeg har altid været med når mine katte behandles…jeg har også været med til scanninger…og at se Mette arbejde med ultralydsscanneren er en videnskab i sig selv…hun er sååååå dygtig.
Længe leve Dyrekassen…jeg eeeelsker mine katteforsikringer.
nu var jeg for sjov lige inde og tjekke priserne på karlslunde - er de virkelig så skyhøje - eller er det bare mig der er vant til nogle matchende priser fra min egen dyrlæge…
Jeg har lige set deres priser…de er billigere end Aalborg Dyrehospital…
Du bruger jo også dyrehospital med masser af dyrlæger med specialer i dit og dat og masser af udstyr m.m. Så det er nok bare dig (os), der er vant til at betale skyhøje priser ![]()
Nja… med mindre at det har ændret sig, så ER priserne på Fyn generelt temmeligt høje - endda set i forhold til de københavnske priser, som jeg jo er vant til ![]()