Anbefaling af gode dyrlæger i nærområdet!?!

Hej alle sammen, Vi vil gerne have Kenneth til dyrlægen da jeg kan se noget sort på hans 2 fortænder, jeg har prøvet at skrabe det af med neglen men det lykkedes ikke rigtig, så jeg vil gerne have tjekket hvad det er og bare få et alm. tjek. Hvilke dyrlæger kan i anbefale i nærheden af Greve/Ishøj området??? Beklager hvis jeg har sat spørgsmålet ind det forkerte sted…: ) Venlige hilsner Kenneth, Luna & Christian

Til tænder er det Tanddyreklinikken i Måløv www.tanddyreklinikken.dk :slight_smile:

mange tak for dit hurtige svar . Er priserne også rimelige der? Det skal selvfølgelig ikke alene komme an på prisen, men et godt sted til en god pris :slight_smile:

Ja, jeg synes, Tanddyreklinikken har rimelige priser:) Du kan jo ringe derud og forhøre dig:)

Jeg ville helt personligt ikke tage til Måløv fra Greve/Ishøj-området for “noget sort på fortænderne og et almindeligt sundhedstjek”, uanset at jeg gerne bruger Ruhnau til tænder :slight_smile:

Jeg kender ikke dyrlægerne i Greve/Ishøj-området, men kan ikke forestille mig andet, end at det er noget, enhver dyrlæge kan klare - og i dagligdagen er det vigtigt, at DU har et godt forhold til din dyrlæge og kemi er så individuelt, at der kan ingen råde dig :slight_smile:

Ja det er svært at vide, har du bil? Rokker tænderne, og du har en mistanke om at der er noget galt med hans bid, kan det godt være tanddyreklinikken er det rette sted.

Hvis du mest er ude efter en ny god dyrlæge, som kan du bruge i fremtiden og evt. du kan ringe til om generelle kattespørgsmål, er det nok en anden dyrlæge du er på jagt efter?

(Jeg kender ikke til dyrlæger i dit område :wink: )

Måløv er lidt langt væk ja… ved bare at dem i Greve er ret dyre og har kun hørt dårligt om en af dem i hvert fald (og også selv hat dårlige oplevelser da jeg havde hund)… Jeg kan ikke mærke at den rokker, men det også lidt svært at rode i gabet på en kat, en hund er lidt nemmere :smiley: Jeg har ikke selv bil, men kan godt låne en hvis det er :slight_smile: Jamen lige nu er det det med tænderne jeg vil have tjekket, men selvfølgelig vil det være rart at have en fast dyrlæge… Mange tak for jeres svar… ved der er dyrlæger tættere på, så håber at nogle flere kan komme med gode anbefalinger :slight_smile: