Anbefaling af spisested

Om ikke særlig lang tid skal jeg holde fødselsdag for familien. Det har jeg overhovedet ikke penge til, men mine forældre giver mig festen i gave. Men hvor skal det være?

Det eneste sted, jeg selv har kunnet komme på, er Blommenslyst Kro. Kan det anbefales? Det ville passe fint med priser på deres menuer, og beliggenheden er også fin. Det skal være et frokostarrangement, og så regner jeg med, vi lige skal slutte af med et eller andet hjemme hos mig.

Andre forslag modtages også gerne. Der er ikke så længe til, så der kan sagtens være booket op rundt omkring.

Nu er der jo lidt at køre fra Odense, men på Fyn er afstandene ikke specielt lange, så jeg vil ikke glemme at nævne det fantastiske sted i Nyborg, hvor jeg var til konfirmation for et par måneder siden: http://teglvaerksskoven.dk/

De har en frokostbuffet til 225 kroner og jeg kan afsløre, at alt er hjemmelavet (helt ned til det pølsebrød og den pickles, vi fik til vores skrub-af hotdogs). Det er virkelig lækker mad i smukke lokaler og hvis vejret er til det (og I jo er der til frokost) er der en stor terrasse med udsigt over Storebælt :thumbup:

Efter min mening bliver det i den lidt billigere ende ikke bedre endrestaurant no. 61 Det er SÅ hyggeligt derinde og maden er super. Du kan læse om ejeren her http://pilsmark.dk/profil.swf - så som du kan se har han været nogle rigtig gode steder.

Prisen er der ikke noget at sige til. Jeg ved ikke om det kan blive et frokostarrangement, men det kan du jo tale med dem om - det kommer jo også an på hvor mange I bliver for der er vist kun plads til 40 i restauranten. Men det er absolut mit yndlingssted i Odense :slight_smile:

Næh, men jeg vil lige sige at hvis du er 49 så bærer du godt nok din alder vildt flot! Ville nok have skudt dig til en 10-15 år yngre mindst, sidst vi mødtes :ok:

Ih, jeg tror lige, jeg blev 5% mere rask, Eva :ups: :smiley: Det var vel nok sødt sagt.

Mette - Nyborg er ganske rigtig ikke skræmmende langt væk, og vand er jo altid godt! Den vil jeg kigge nærmere på.

Hanne - Den vil jeg også kigge nærmere på. Vi bliver ikke så mange, så det med størrelsen på lokalet er i hvert fald ikke et problem.

Ingrid - Jeg sad faktisk og overvejede nu her om du måske havde skrevet den alder for sjov :tihi: Derfor jeg formulerede det som jeg gjorde… Men godt det hjalp på humøret/helbredet :høhø: