Anders frandsen er død

det er squ da alt for tidligt at dø som 51 årig. hvil i fred

ja - det er tidligt… :rip:

:rip: sov godt

Tidligt. Og tankevækkende at der ikke er nævnt hvad han døde af :S

(og så havde jeg det meget sådan “Anders HVEM” da jeg hørte det. Og selv efter at ha’ set et klip med ham på TV må jeg tilstå at jeg stadig ikke ved hvem han var, andet end at han havde været med i Grand Prix som jeg ikke ser)

Meget tidligt… Men jeg ved altså heller ikke lige, hvem han er?

Nej hvor trist… :frowning:

Jeg kender udemærket Anders Frandsen & også hans melodi grand prix sang - sidder og synger med på omkvædet nu…

Og ja, som der står i artiklen har han været vært på en del underholdningsprogrammer i 90’erne - sært ingen af jer ved hvem han er… men igen, måske ser jeg for meget tv :wink:

Trist - 51 år er dælme ikke meget… og som Trekkie, mangler jeg lidt en forklaring på hvad manden døde af (sygdom må man formode…)

/Mette

Hele historien lyder meget underlig, at han er død sidst i 2011. Engang imellem burde de vente med at komme med en udmelding til de ved mere.

Men trist at han ikke skulle blive ældre. Husker ham tydeligt fra Melodi gran prix og de programmer han var vært i. Og hans design af smørskjuler til Kærgården tror jeg da de fleste kender?

[QUOTE=Mette Mejdahl;764169]Nej hvor trist… :frowning:

Jeg kender udemærket Anders Frandsen & også hans melodi grand prix sang - sidder og synger med på omkvædet nu…

Og ja, som der står i artiklen har han været vært på en del underholdningsprogrammer i 90’erne - sært ingen af jer ved hvem han er… men igen, måske ser jeg for meget tv :wink:

Trist - 51 år er dælme ikke meget… og som Trekkie, mangler jeg lidt en forklaring på hvad manden døde af (sygdom må man formode…)

/Mette[/QUOTE]

Heh eller jeg ser for lidt tv?

Når folk dør i så relativt ung en alder og dødsårsagen ikke er angivet … tænker jeg altid selvmord. Det kan sagtens være jeg bare er morbid, men … tjaeh…

Ja, 51, det er ingen alder - der må ha’ været noget helt galt.

Ligesom Trekkie og flere andre, så synes jeg ikke, at jeg kan huske hans musik. Jeg kan godt se ham for mig, mørk, kraftigt krøllet hår, men min hukommelse er visuel - arh det passer ikke, jeg kan gengive musik, som jeg har hørt eller lært for 20 år siden, ganske præcist. Min klaverlærer var da imponeret.
Men altså ikke A. Frandsen. Hverken Grand Prix eller smørskjuler (hader alle de fake-smør, de smager af ingenting).

Og det er da den ondeste skæbne for en musiker: At dø, og folk husker hans navn, men hans musik er helt glemt.
Håber, at han fik en mild, let død.

Jeg husker tydeligt hans bidrag til MGP og sad også og sang med på den før da de spillede den på P3.

Jeg husker også tydeligt programmet han var vært på som hed Stjerneskud. Det var noget med at man kunne deltage hvis man sang meget lig en bestemt kunstner. Så blev de sminket og klædt på til at ligne kunstneren og skulle så dyste mod hinanden i hvem der lignede bedst / sang mest som den imiterede.

:lys:

Rør mig lige der hvor hjertet slår…

Jo, jeg husker ham godt. Han blev kaldt enhver svigermors drøm.

Husker tydeligt han sad ved sit hvide flygel og spillede/sang “Lige der hvor hjertet slår”. Vi hører den stadigvæk herhjemme i ny og næ.

Stakkels familie - det er alt alt for tidligt:rip:

Kan huske ansigtet og navnet - men ikke sangen. Men det gælder nu for rigtig mange MGP sange, så ikke noget usædvanligt dér for mig. Ehm… Når det ikke nævnes hvad dødsårsagen er, er det jo ofte fordi det er for egen hånd. Men om det er det, der er sket her, det kan vi jo ikke vide.
Men alt alt for tidligt, bestemt… :lys:

syntes det er underligt der ikke er flere der kender ham, her er hans mgp sang

i 90erne var han meget brugt i tv og har været med i flere danske tv serier, bla taxa, ørnen osv

Er du sikker på han har været med i Taxa Johnny?

Jeg har set alle afsnit (faktisk her sidste år) og synes ikke jeg kan huske han var med?

Jeg har prøvet at lure på IMDB og der står han heller ikke på listen over skuespillere.

EDIT: Nu søgte jeg på hans navn i stedet for seriens navn og der står han var med i 1. afsnit :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;764268]Er du sikker på han har været med i Taxa Johnny?

Jeg har set alle afsnit (faktisk her sidste år) og synes ikke jeg kan huske han var med?

Jeg har prøvet at lure på IMDB og der står han heller ikke på listen over skuespillere.

EDIT: Nu søgte jeg på hans navn i stedet for seriens navn og der står han var med i 1. afsnit :)[/QUOTE]

du har så selv svaret, jeg kan huske han var med, endda som sig selv, men hvor meget han var med kan jeg ikke huske

[QUOTE=TrekkieGrrrl;764192]Heh eller jeg ser for lidt tv?

Når folk dør i så relativt ung en alder og dødsårsagen ikke er angivet … tænker jeg altid selvmord. Det kan sagtens være jeg bare er morbid, men … tjaeh…[/QUOTE]

Sådan plejer det også at være generelt, da den danske presse normalt ikke beskæftiger sig med selvmord, da emnet skal behandles med respekt. Det er god presseetik og står som en regel under presseetik.
Tit kan man læse mellem linjerne, hvad folk er døde af. Eller pårørende eller venner siger det direkte.

Presseetik kan læses under pressenævnets hjemmeside.

Der er kun 18 mdr mellem min lillebror og jeg, så vi legede altid sammen. Jeg legede med biler, og han legede med dukker.
Ligesom jeg havde mine egne biler, skulle min bror da også have en dukke.
Jeg have sådan en rigtig pigedukke med hår og lange øjenvipper, og min lillebrors var skaldet … det var selvfølgelig en dreng.
Og hvad døbte min lillebror dukken? Anders Frandsen! :tihi:

Så ja, hvil i fred, Anders Frandsen.