Andre katteracer

ja

jeg ville gerne ha en af disse 3 racer i huset

bengaler
maine coon
norsk skovkat

og det blir så nok højst tænkeligt en norsk skovkat, tror det den der vil passe os bedst

Ja det ville passe godt hvis du fik en Bindegal i huset… -joker

Ja, hos mig er det jo Norsk skovkat der er nr. 1… Men hvis jeg skulle ud og have en anden race (hvilket jeg nok skal en dag, for er bestemt ikke første gang jeg har tænkt tanken), så er det en British shorthair jeg skal have fingre i… De er godt nok nogle skønne bamser [bigloony]

-presents En STOR flot hankat-MCO eller Norsk skovkat.En gammeldags perser.Et par yndige blandingskatte-og gerne et par huskatte…Når jeg viser min mand listen siger han"Ej,det må da være fint med de 3 katte vi har"Det vil tiden jo vise -hop

-høhø Vores næste kat bliver helt sikkert en huskat… -hammerhead øhhh en MCO… -upssa jeg mente NFO… -hammerhead -hammerhead det var selvf. en Bengaler jeg mente… -sorry en Brite… -upssa jeg gir op…

JEG VIL HA’ DEM ALLE -kramer -wehu

Tja nu har jeg jo Hvide MCO -xxrotflmao Kokat MCO -rækkermegatunge og Tortie. -jegerenheks så skulle jeg gå med en drøm så skulle det være…puha den er svær Jeg har jo alt hvad jeg ønsker. -love -love -love

men en helt almindelig huskat, jeg elsker huskatte uden nogen form for blandings halløj. -felixsylvester

Jeg tror at min næste kat bliver…

en kat…

Det skulle være en MCO - synes de er så lækre :slight_smile:

-xxrotflmao

Mine abyer kan så rigelig holde mig bekæftiget og dække alle de behov jeg forventer en kat skal kunne dække og mere til.
Som opdrætter mener jeg det er for svært at opdætte mere end en race og gøre det ordentligt. Men jeg kunne godt klemme en Sphynx kastrat ind - den tror jeg ville passe fint til menageriet her:-)

Hmm en sphynx, en orintaler (Ebony) , en bengal, og måske en birma. Der er så mange dejlige racer så det er svært at vælge…

Der er slet ingen tvivl om, hvor min næste kat kommer fra -jegkrydser

Det skal være en blå aby fra Marianne og Lars, der har opdrættet Luna-Tick -høhø -jegkrydser

Udover det, ville jeg gerne have en blåmasket bimse, en maine coon, og en ebony orientaler.

Når jeg engang skal have en ny kat indenfor dørene igen (bliver ikke før Thea ikke er til mere) så drømmer jeg om en aby, jeg er bare totalt forelsket i deres udseende, og efter hvad Lis har fortalt og jeg kan læse på diverse sider, så er de også utrolig underholdende.
Glæder mig til næste gang jeg skal til sjælland, for så skal jeg forbi og se Lis´ pragtfulde eksemplarer af racen. -wehu