Andre katteracer

Nu er jeg godt klar over at alle os der har katte har vores ynglings racer, men HVIS nu der var plads, tid og økonomi til et par katte mere, hvilken racer kunne i så godt tænke jer?
Ja vi er jo faldet pladask for Birmaen, men jeg kunne meget godt tænke mig engang at blive den stolte ejer af en abyssinier og en Burmeser… de er bare så smukke de katte og har et fantastisk temperament -kattedans Og så kunne jeg godt tænke mig at eje en Norskskovkat og en Perser kat igen, de er også nogle fantastiske katte racer. -kat1 -ballonkitty -ballonkitty -mis

Jeg har pt. 3 huskatte, og hvis jeg havde pladsen til flere katte så ville jeg ha’ et par Briter.

Jeg er simpelthen faldet pladask for den race [smilie=hate-smile.gif]
Så meget at jeg tog fra Sønderjylland til udstilling i Korsør, hvor der var et specielt Briteshow.

uh uh uh - en aby tak - ligeså vilde og gale som orientalerne… ja tak

Tjoh, jeg har jo 16 huskatte, og 2 maine coon.

Skulle jeg en dag vælge hvad slags jeg vil have (i stedet for at tage dem der har brug for nyt hjem), så ved jeg godt hvordan min top 10 liste ser ud.

Vil i se den?

Okay, her er den så:

1. huskat

2. huskat

3. huskat

4. huskat

5. maine coon

6. kat

7.kat

1. kat

2. kat

10, og så måske lige en enkelt husakt.

Jeg bliver nødt til at holde mig til Maine Coon katte - der er ikke noget skønnere end deres sind og personlighed… -kattedans

Ud over lidt flere Bengalere vil jeg gerne have…

Tabby Balineser… er ikke sikker på de “findes” endnu… hankrastrat

Og en Somali, sorrel også Han kasrtrat

Jeg ville nok vælge en Ragdool el Birma

Sesse måtte også gerne flytte hjem til mig -høhø -høhø -høhø -høhø

Ja jeg kan jo KUN snbefale en Birma -engel -engel -engel -engel

Sesse måtte også gerne flytte hjem til mig -høhø -høhø -høhø -høhø [/quote]

-rulleøjne -rulleøjne -rulleøjne

Kan godt hører du ikke har mødt den lille dulle… hun er fræk som en slagter hund… -lyside

Kan godt hører du ikke har mødt den lille dulle… hun er fræk som en slagter hund… -lyside[/quote]

Jammen så passer hun super til familien. Mine to piger er det også… -joker

Kan godt hører du ikke har mødt den lille dulle… hun er fræk som en slagter hund… -lyside[/quote]

Jammen så passer hun super til familien. Mine to piger er det også… -joker [/quote:2e00tcyv]

Ja jeg synes jo også det er vidunderligt!!

Tonny er nogen gange ved at få grå hår af hende… -høhø

Jammen så passer hun super til familien. Mine to piger er det også… -joker [/quote]

Ja jeg synes jo også det er vidunderligt!!

Tonny er nogen gange ved at få grå hår af hende… -høhø[/quote:ly0ntfv6]

He he he , vi havde en norskskovkat, som når vi sad og soiste, hvis man kiggede væk i 2 sek, stjal den bøffen…skarnsunge hi hi -felixsylvester

Jeg er ikke i tvivl, hvis min næste kat ikke skal være NFO, så ja, tak til en aby til mig [bigloony]

Abyssinier - Gerne Sorrel

Perser - (gammel type) Sort smoke.

Brite - Lilla

Somali - Også Sorrel

Ragdoll - Bicolour

Der er sikkert nogle jeg har glemt [smilie=hate-smile.gif]

Har to huskatte, en MCO/NFO og en RAG/Hellig Birma…

Ku tænke mig en ægte Rag, for Ymer er skøn… Her menes væremåden.

Vil også gerne ha en British Shorthair. Køn lille Bamse…

Eller en Bengaler. Den er smuk…

Cornish rex eller Devon rex - Den lille med krøller…

Tror bare alle katte er dejlige. -thumbs

Uha, jeg tror slet ikke jeg kan vælge. Nu har min kæreste desværre nedlagt veto imod flere katte -ked - men hvis han var lige så katteglad som mig, så skulle jeg helt bestemt have en helt hvid Maine Coon, gerne en hankat og helst en rigtig stor, dejlig bamse -forelsket

En sphynx kunne jeg også godt tænke mig at eje, den kat er da så speciel og mærkelig at man kun kan holde af den -xxrotflmao

UD over en lækker MCO ko-kattefarvet eller tortie ville jeg elske at have en NFO i mit hjem.
Bimserne synes jeg er skønne - men jeg kender ikke temperamentet, så jeg må indrømme at det er det visuelle der tiltrækker mig der.

Temperamentet er SKØNT!! -love -love

Men hvis jeg skulle have en kastrat skulle det være en burmeser tror jeg. Meget gerne lilla. Hehe… [bigloony]

Hvis jeg skulle vælge en anden race en Maine Coon, skulle det være Ragdoll, Tyrkisk Van eller en Bengal. (Skal lige siges at, jeg ikke rigtig ved noget om dem, så det er kun på bagrund af udseende [bigloony] )