Ang. Signatur

Håber der er nogle, der kan hjælpe mig :gruble:
Jeg har lavet et billede som signatur i str 300200, men når jeg sætter det herind, så er det lige pludselig kun 11375 i egenskaber…
Hvordan kan det være :?
Jeg synes nemlig det er en smule for lille herinde :slight_smile:

[quote=•~ Rikke ~•;503311]Håber der er nogle, der kan hjælpe mig :gruble:
Jeg har lavet et billede som signatur i str 300200, men når jeg sætter det herind, så er det lige pludselig kun 11375 i egenskaber…
Hvordan kan det være :?
Jeg synes nemlig det er en smule for lille herinde :)[/quote]
Det lyder godt nok spøjst…

Mit eneste bud må være, at du må tjekke om filen nu også er gemt som 300x200px.

Bruger du billedet som SIGPIC:? Prøv at tilføje filen fra en URL i stedet…

Ja jeg bruger det som SIGPIG for jeg kan ikke finde ud af det der URL :S

SIGPIC har en fast str. Har du billedet på din computer, kan du måske bare tilføje det som billedfil (som du gør det i indlæg på forum):?

Under signatur er der ingen clips (vedhæft) funktion :frowning:

Prøv at sende mig filen på [email protected] :slight_smile:

Hmmm - du skal have billedet online et sted…

Photobucket? Hvis Rikke ikke har en hjemmeside, kunne det være et sted at lægge billeder?
http://photobucket.com/

Send billedet til mig i 300 x 200 så skal jeg lægge det ind for dig. Min email er [email protected]

Ja, send det til Birthe. Hun kan smartere tricks end mig. :smiley:

det er fordi du ikke lægger det som signatur - den størrelse du har beskrevet er max for vores avatar !

men send det til en af os - så fixer vi det

Der er en fejl i signature billedets indstilling. Hvis jeg ikke ændre på en indstilling når jeg sætter billedet ind for en bruger så bliver det også lillebitte.

Hvis andre har oplevet at deres signature billede pludselig er blevet meget lille, så send mig en email med rette størrelse billede og så skal jeg nok sætte det ind så det funger som det skal. :slight_smile: