Animal Rescue - Bente

Efter at have gennemlæst tråden " Kattesagaen " kan jeg se at det ser ud som om jeg har samarbejdet med AR omkring kattene oppe fra Lone .

Dette er IKKE tilfældet .

Det eneste som er bag mig er katteinfo.dk

-thumbs

Jeg tror nok at jeg har sagt tak til alle der har gjort noget…

Jeg er bare forvirret… For jeg synes at mange har prøvet på at hjælpe, men mine tanker går på at det var DIG der fik kattene fjernet ikke Animal Rescue… Af hvad jeg har hørt har de kun haft en sag hvor dyrene blev fjernet… Men det er lige meget, for jeg er ligeglad…

Jeg er træt af at diskutter ret eller fejl og mæske har jeg krævet svar og har jeg så undskyld…

Men Bente jeg tager hatten af for dig for du fik dem fjernet… Men hvad vigtiger for mig er, at jeg tror at det er Lone og Jan selv der har taget beslutningen… Jeg er glad for at du har snakket med dem åbent om hvad der skulle ske. Jeg er glad for at de fik lov til at være med til at fjerne deres egne katte (hvilket jeg ikke ved, men håber). Jeg er glad for at du har behandlet dem som mennesker og vist dem din respekt for beslutning. Jeg hørte at DB først ville gå ind i sagen mandag, så jeg er lykkelig for at du fandt et sted før, for det var trods alt Lone og Jans ønske…

Jeg tror at den eneste grund til at det var vigtig at de kom væk nu var for Lone og Jans skyld… ikke nogen af os andre…

Så Bente tak for at du hjalp dem… jeg -jegkrydser for at dette aldrig sker for mig, men skulle det ske ville jeg være glad hvis det var på din måde mine dyr blev fjernet… Jeg kan godt lide at du hele tiden har snakket med dem om hvad der skulle ske og at du ikke bare tog dem… Jeg tror at det er vigtigt at Lone og Jan forstår hvorfor dette er sket, for så tror jeg ikke det sker igen… Jeg er glad for at du ikke holdte det skjult for dem at du prøvede at hjælpe dem.

Så bente du har min dybeste respekt… Mange andre har hjulpet… Mange har prøvet og et forsøg er alt værd… men jeg kunne lide din måde at gøre det på…

PS… det jeg skriver er det indtryk jeg har fået af din måde at gjælpe på

Line …din opfattelse af hændelserne er fuldstændig korrekt :smiley:

Du har ganske ret Line. Det ER i samarbejde med Lone og Jan at de katte er kommet videre.
Intet er holdt skjult for dem og de involverede har sammen fundet en løsning… Dette er den PERFEKTE og eneste rigtige løsning for alle parter.

Og det kan ikke siges tit nok: TUSIND TAK Bente for din måde at være på og formidle hjælp…!

Det er så fint så ved vi det.

Du har ganske ret Line. Det ER i samarbejde med Lone og Jan at de katte er kommet videre.
[/quote]
Jamen er kattene kommet vidre ??? Jeg har fået opfattelsen af der stadig er rigtig mange katte deroppe :?

Der er stadig katte der. :frowning:

Det er der , undskyld jeg KUN formåede at få 24 stk.

Bente du skal ikke undskylde noget…Du fik mange ud og du har gjort hvad du kunne…

Ja det kan jeg forstå -ked
Dog skriver twinkelstar kattene er kommet vidre :?

Er der nogle der ved hvor mange katte der stadig er på bopælen ???

¨Ved kun hvad Bente fortalte mig, så det vil jeg lade hende om at svare på. Dog kommer der nok nogle retur også, som er blevet fjernet.

undskyld… jeg er måske underlig… men Bente vil du holde øje med om Lone og Jan kan passe de sidste katte ordenligt. For hvis de kan det burde der ikke være et problem… For når 24 er væk burde de have nemmere ved at passe de sidste…

Men jeg vil ikke være nervøs, hvis Bente vil se ind til dem senere og se om de får passet dem de har nu ordenligt… For dem der skal se efter det SKAL være nogle de stoler på…
De må kunne finde på at passe på nogle katte for ellers havde dem der blev hentet da alle været døde… men jeg tror at det kan være forkert at fjerne alle, hvis problemet “kun” har været at de har mistet overblikket.
jeg håber på at de kan overskue de sidste, men hvis man ikke troede de kunne det, så tror jeg at de også var blevet fjernet

Men jeg har ikke været der… men der må jo være en grund til de ikke alle er fjernet…

Grunden til alle ikke er fjernet er fordi Lone og Jan har forlangt at de vil beholde disse katte.

Ja , jeg vil løbende besøge Lone og Jan .

Og jeg har lavet en aftale med dem om at få de 3 katte som endnu er fertile , neutraliseret .

Her er så muligheden for at hjælpe , vil nogen af jer give tilskud til at gøre det muligt kan der sættes penge ind på katteinfo.dk`s konto

Først dejligt de katte der blev fjernet,blev fjernet
Nu håber og ber jeg til de resterende får en dejlig tilværelse( :? :? :? )
Jeg har rigtig ondt af de katte der er tilbage

jeg kan ikke huske hvilken tråd det blev nævnt der blev fjernet katte i ly af mørket,det undrer mig ikke.( minder mig stærkt om en anden oplevelse)

At Annette og de andre fik en dårlig oplevelse undrer mig heller ikke (med tanke på hvor de var henne ) Og det gør mig usigelig ondt for de dejlige piger

Og jeg kan egentlig godt forstå Lone og Jan ikke ville have AR med (samme oplevelse som absolut ikke var ARs skyld)

Men jeg håber der nu bliver holdt skarpt øje med disse to mennesker

jeg er desværre i den situation lige nu at jeg ikke kan hjælpe økonmisk lige nu og med min hukommelse glemmer jeg det senere -sorry

men Bente hvis jeg kan gøre noget andet så skriv… Jeg kan bare desværre ikke hjælpe økonomisk

Bente jeg tror hvis du vil have folk til at hjælpe økonomisk, så bliver du jo nok nød til at fortælle hvad pengene skal bruges til og hvordan det går med kattene. Der er nok ikke mange som bare overfører penge til en konto uden at vide hvad de helt reelt går til.

Jeg sagde at et stort antal af kattene var blevet fjernet; ikke alle… :slight_smile:

Men ja, der ER stadigt noglke katte der oppe. Jeg synes at 24 stk er en god begyndelse, og bente har gjort sit arbejde flot.

Og lad os så HÅBE at det kommer til at fungere med de sidste katte, men jeg har et klart indtryk af at Bente vil se til dem, og det er betryggende for alle parter.

Jeg, såvel som Lone og jan har tillid til Bente, og det er den tillidsforhold der kan være med til at undgå en lignende situation.

Ja og så krydser vi fingre for at de giver Bente deres nye adresse :slight_smile: Ellers bliver det svært at følge op på.