Anmeldelse - Brd. Lund Madsen i for vild griner

PP og jeg har været inde og se Gæster fra Rødby der er Lund Madsen brødrenes seneste skud på stammen…

jeg griner endnu - hvad mere kan jeg sige…

det er ekstremt godt, gennemført og ubeskriveligt morsomt…

alle pengene og det dobbelte værd - selv her i disse tider !!!

Tak for anmeldelsen :slight_smile:

Jeg har ikke selv oplevet brødrene sammen live, men jeg har ved flere lejligheder oplevet Peter ved seriøse arrangementer - der er han altså også morsom og kan få vækket en igen, når han træder ind blandt mere tunge foredragsholdere. Det er både genialt og intelligent underholdning :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;165969]Tak for anmeldelsen :slight_smile:

Jeg har ikke selv oplevet brødrene sammen live, men jeg har ved flere lejligheder oplevet Peter ved seriøse arrangementer - der er han altså også morsom og kan få vækket en igen, når han træder ind blandt mere tunge foredragsholdere. Det er både genialt og intelligent underholdning :)[/quote]

Sådan har jeg det med Ann-Elisabeth Knudsen - hun er altså også god -høhø

[QUOTE=Charlotte Oeh.;165969]Tak for anmeldelsen :slight_smile:

Jeg har ikke selv oplevet brødrene sammen live, men jeg har ved flere lejligheder oplevet Peter ved seriøse arrangementer - der er han altså også morsom og kan få vækket en igen, når han træder ind blandt mere tunge foredragsholdere. Det er både genialt og intelligent underholdning :)[/QUOTE]

Han er altså bare genial - jeg er vild den mand :ok:
Anders er også okay, bare lidt mere “poppet”, men helt klart morsom.

Ville gerne se Gæster fra Rødby …

[quote=Battlestar;165954]PP og jeg har været inde og se Gæster fra Rødby der er Lund Madsen brødrenes seneste skud på stammen…

jeg griner endnu - hvad mere kan jeg sige…

det er ekstremt godt, gennemført og ubeskriveligt morsomt…

alle pengene og det dobbelte værd - selv her i disse tider !!![/quote]

HVORFOR tror du, at jeg har en flot maine coon;
som hedder Anders Lund Madsen. :tihi:

Jeg er vild med begge brødre…:wehuu:

[QUOTE=Mona Jensen;166137]HVORFOR tror du, at jeg har en flot maine coon;
som hedder Anders Lund Madsen. :tihi:

Jeg er vild med begge brødre…:wehuu:[/QUOTE]

så vil du ELSKE deres nye show… anders overgår sig selv i denne omgang…

han fik bogstavelig talt folk til at falde ned af sæderne af grin… den her forestilling var bare ekstremt morsom

Så behøver jeg bare at sige : Nøgen rotte -høhø

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

PS: når i ser showet - live eller på tv - så får i også den her reaktion…

Er der nogen der har link til deres (forhåbenlige) Danmarks tour.
Jeg kunne finde den selv, men det er nemmere andre gør…sidder i vagt og vi har kanontravlt :rock:

Dejligt at vide I er tilfredse :ok: Vi skal ind og se dem på torsdag, så nu glæder vi os endnu mere :thumbup::thumbup:

[quote=Battlestar;166176]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

PS: når i ser showet - live eller på tv - så får i også den her reaktion…[/quote]

Man glider faktisk ned af sin stol af i bare det øjeblik Anders Lund Madsen kommer ind på scenen …for hulan hvordan kan den mand blive ved at overgå sig selv :thumbup:

Åhhhhhhhhhh et over-vidunderligt udtryk.
Det vil jeg bruge fremover. -LOL
Hvad betyder det egentlig :tihi:

Er der nogen, som vil hjælpe med et link…:?

NØGEN ROTTE refererer til en del af deres show der er så morsomt at man får ondt i maven af grin…

blot det at høre ordene får mig til at grine.,… ord er fattige…

[quote=Battlestar;166273]NØGEN ROTTE refererer til en del af deres show der er så morsomt at man får ondt i maven af grin…

blot det at høre ordene får mig til at grine.,… ord er fattige…[/quote]

Nemlig det er en del af showet, og for at få meningen med lige netop NØGEN ROTTE så skal man altså se det show…for hulan jeg sidder og skraldgriner igen igen -høhø

Regitze: jeg mangler altså den enig knap :rock:

Jeg kan ellers normalt virkelig godt lide Anders Lund Madsen, men jeg synes, at deres 2 forrige shows har været temmelig skuffende, så jeg har ikke lige haft nogen planer om det 3. her. Men det lyder da interessant, hvis det er bedre.

Hjælp…:?

Jeg prøver lige igen.
Hvor foregår showet??

Er der én, som vil hjælpe med et link :?

de spiller her noget tid endnu :slight_smile: det er på bellevue

http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=NU+-+G�STER+FRA+R�DBY

[quote=Battlestar;166420]de spiller her noget tid endnu :slight_smile: det er på bellevue

http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=NU+-+G�STER+FRA+R�DBY[/quote]

Tusind tak Regitze…
:wehuu:
Jeg bare afsted.

Kommer de slet ikke til Jylland :S