Ann-Dorrit er stoppet - nye forhandlere af shampoo mv søges

Ann-Dorrit er desværre stoppet med sin stand og sin web-shop :cry:

Vi har altid handlet vores pelsplejeprodukter hos hende, så nu søger jeg en ny shampoo-pusher.

Er der nogen som kender web-shops, der forhandler ANJU-produkterne og Baldecchiprodukterne?

Har surfet lidt rundt, men synes ikke jeg kan finde nogen i DK.

2 Synes om

ja, for at sige det mildt er det noget lor.
for Ann Dorrit kommer virkelig til at mgl på danske katteudstillinger.
vi har de sidste par år ikke brugt mange af anju’s produkter fordi de 2 katte vi har udstillet ikke helt har fået det ønskede resultat med anju, men ellers har vi været superglade for anju og den hjælp og vejledning vi har fået af Ann dorrit er uvurdelig.

vi leger lidt med tanken om at få gang i et eller andet med pels pleje produkter som vi vil sælge på ihvertfald de jyske og fynske udstillinger, sjælland er nogo for os da det ganske enkelt er for dyrt.
vi ved en hel del mere om 4 ugers tid , men hvilke produkter osv det vil blive vides ikke endnu.
lige p.t bruger vi chris christensen, men det er osse lidt af en opgave at finde her i dk.
men alt er endnu kun på idé niveau

webshoppen er stadigvæk aktiv http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/front.htm

1 Synes om

ja, da vi snakked med hende i skanderborg sagde hun ihvertfald at hun ville blive ved med webshoppen indtil hun fik udsolgt el nogle overtager varelager

Nej - den er ikke længere aktiv, jeg har mailet med Ann-Dorrit, og hun er helt stoppet både med stand og web-shop.

Enig - hun bliver savnet. Hendes rådgivning og vejledning kommer til at mangle. Derudover kommer vi til at savne alle vores hyggesnakke med hende - vi har jo kendt hende siden 2004, hvor vi begyndte at udstille.

Vi bruger en kombination af ANJU og Baldecchi-produkterne, og det virker for os. Særlig er vi glade for paste shampooen fra Baldecchi.

Hvis I vælger at sælge nogle produkter, så tjek lige hvad Agrosam er begyndt at forhandle. De har også pelsplejeprodukter nu. Det ville være ærgerligt, hvis I vælger de samme produkter, som dem.

1 Synes om

Enig. De har rigtig mange produkter og har også nu overtaget Sturdi-forhandlerskabet.

Jeg bruger også Anju og de virker fint for mig.
Så ærgerligt at Ann Dorit stopper, gode produkter og altid klar med en hjælpende hånd.

Så hvis nogen finder Anju produkter, så må I meget gerne dele link herinde.

Det er ikke lykkedes mig at finde en dansk forhandler. Men jeg har fundet denne hollandske webshop som forhandler begge pelspleje midler og rigtig mange andre produkter https://beautyfullpets.eu/

3 Synes om

:scream: Ej det er gået min næse forbi! Øv…
Så kan jeg se vi også skal finde et andet sted vi har kun hendes produkter de fungere så godt til vores bimser, øv.

Produkterne kan nok skaffes, men jeg kommer til at savne Ann-Dorrit’s store erfaring og hjælpsomhed. Mere end én gang har hun reddet dagen for mig…:ok:

3 Synes om