Anne P´s velopdragne killinger

[QUOTE=galath;1292242]Jeg vil være med:

[/QUOTE]

Eller :smiley: *Så kan det være han holder k…"

Det ligner også lidt en sut, ikke sandt? :smiley: Som meget rammende kaldes ‘pacifirer’ på engelsk. :tihi:

Suk! Hvorfor skal Hurricane Mimi gå i gang kl. 6 på en lørdag morgen? :argh:

Hun galoperede rundt i times tid og skiftedes mellem at slå den store vasketøjspose af knitrende plast ihjel og hoppe ind og ud af hendes store papkasse. Alt sammen larmede grundigt, så jeg håber, at min underbo sover som en sten… :uha:

Hun havde sørme også energi til at brokke sig højlydt over kosten, da jeg serverede morgenmad. :venter:

Mira har valgt at sove med åben dør til sit værelse i nat… Hvilket medfører at der er fri adgang for Brian og Sugieh… Godnat og sov godt siger jeg bare :klapper:

Hun kommer til morgenbordet med ugler hår og fremstammer på bedste prinsessen-på ærten-vis ’ åhhh jeg har jo ikke lukket et øje hele natten… ’ :lol:

Hun kommer til morgenbordet med ugler hår og fremstammer på bedste prinsessen-på ærten-vis ’ åhhh jeg har jo ikke lukket et øje hele natten… ’ :lol:

Det viste sig faktisk det var Sugieh der var først oppe. Hun vækkede Mira som hun plejede at vække mig kl bæ :smiley: Snuden HELT ned i ansigtet og så fuld knald på motoren :smiley:

Fritzz har brugt natten på at driple mine fine ægte-retro Wiinblad-fyrfadsstager rundt i stuen. Han har åbenbart noget med starinlys - også, når de er slukkede.

Jeg vil godt komme med en servicemeddelelse…
Fremadrettet er Anne frataget ALT ansvar for Brians dårlige madvaner.

Lars har dags dato siddet med Brian på skødet MENS vi spiste frokost samtidig med han håndfodrede ham med makrelsalat :surrender1:

Fremadrettet vil JEG fratages alt ansvar for Brians dårlige madvaner :klapper:

Jeg kom til at bemærke, at hvis der for to år siden var nogen der havde fortalt Lars om ovenstående senarie, ville hans svar muligvis havde været om vedkommende havde drukket af natpotten… :tihi:
Men når så det er sagt, så er jeg mere end lykkelig for udfaldet :hjerte:

Nu skal jeg bare have ham overbevist om at soveværelset også er et godt sted for misserne at sove :stuck_out_tongue:

[QUOTE=DK Sugieh;1292418]Jeg vil godt komme med en servicemeddelelse…
Fremadrettet er Anne frataget ALT ansvar for Brians dårlige madvaner.

Lars har dags dato siddet med Brian på skødet MENS vi spiste frokost samtidig med han håndfodrede ham med makrelsalat :surrender1:

Fremadrettet vil JEG fratages alt ansvar for Brians dårlige madvaner :klapper:

Jeg kom til at bemærke, at hvis der for to år siden var nogen der havde fortalt Lars om ovenstående senarie, ville hans svar muligvis havde været om vedkommende havde drukket af natpotten… :tihi:
Men når så det er sagt, så er jeg mere end lykkelig for udfaldet :hjerte:

Nu skal jeg bare have ham overbevist om at soveværelset også er et godt sted for misserne at sove :p[/QUOTE]

Bare forklar ham, at Brian har svært ved at holde varmen pga det manglende fedtlag og tynde pels og derfor har brug for, at blive varmet under dynen om natten :stuck_out_tongue:

ANNE!!! Brian har lige væltet en højtaler! :wittsend::love2:

Nå men ang. soveværelset så afgjorde Brian i går helt selv sin fremtid UDENFOR soveværelset. :tihi:
Vi havde “glemt” at lukke døren og var gået i seng… Brian var helt vild fascineret over den nye og meget spændende verden der nu havde åbnet sig for ham. Først jordede han rundt i sengen og angreb hver en lille bevægelse og da han så havde opdaget at vi ikke var helt med på legen så gik han på opdagelse…
Vi har skydedøre i skabene og dem kan små pilpoter selv åbne… Brian åbnede Lars´ skab og i løbet af få minutter havde han hevet alt tøjet ud på gulvet :rock:
Det var ligesom det afgørende stunt, misser og slet ikke Brian har adgang til soveværeslet :smiley:

Et lamel gardin onduleret… Det er muligt han ikke har lært det hjemmefra, til gengæld er han opfostret med stor hittepåsomhed…:surrender1:

Jeg tror snart at jeg skal overveje hvad der skal ligge fremme på mit køkkenbord :tihi:

Altså når man opdrætter siatalere og får serveret sådan et billede… så ved man bare, man har gjort sit arbejde godt; er det ikke rigtigt Anne? :hjerte:
De er belastende, højtråbende, irriterende, pågående, pilpotede og finder tit på uartigheder, MEN det er jo netop derfor man holder så meget af dem :slight_smile:

Hvad Blua ikke har i højden har han i arm kræfter :thumbup:

Dygtig akrobat !

Hvad Blua ikke har i højden har han i arm kræfter :thumbup:

Dygtig akrobat !

[QUOTE=DK Sugieh;1292861]Altså når man opdrætter siatalere og får serveret sådan et billede… så ved man bare, man har gjort sit arbejde godt; er det ikke rigtigt Anne? :hjerte:
De er belastende, højtråbende, irriterende, pågående, pilpotede og finder tit på uartigheder, MEN det er jo netop derfor man holder så meget af dem :)[/QUOTE]

Helt enig men mangler ordet forsøg til det lykkes ikke…, her giver de ihverfald ikke op… (Fik selv et billed fra en killingekøber med en killing i skraldespanden… Den del er da også helt normal)

Genial tråd :thumbup: Man får jo helt lyst til at få sådan et spøgelse indenfor dørene :tihi:

Pas på hvad du siger, for lige pludselig bor der 3-4 stykker hos dig. :muhaha:

Det er netop deres spidskompetence… De er så indtagende at man ikke aner man er ramt før det er meget for sent og man er der INOMC :wink: