Antal kvadratmeter pr. kat

Mine katte er skam også glade for haven - men derfra og så til at de ville have et dårligt liv i lejlighed, synes jeg der er langt.

Jeg bor langt de på landet, men her kommer løbetidshunnerne ikke ud, fordi det tiltrækker halvdelen af Nordfyns fertile hanner :surrender1:

Mine kommer ud, men ingen kan komme ind til dem :tihi:

Nej, det kan de nu heller ikke hos mig, men jeg har ikke lyst til at have dem rendende - de andre katte bryder sig ikke om dem og det stresser dem på længere sigt :slight_smile:

Du kunne da også bare have en mindre højlydt race :lol: Men jeg er nu meget enig med dig, hvis ikke man kender til antallet af fritløbere i sit område, så er det da bare at sende et tågehorn i løbegården, så er det let at holde mandtal :wink:

Fie har været i haven de sidste par dage, da hun har været i løbetid. Naboens hunkat er vist også i løbetid. Så nu har vi en hankat løbende rundt her, der har været inde hos naboen og jage hendes hankastrat - og strintet inde i hendes hus.
Nu har de så lovet at få ham kastreret i næste uge.
Men hvad ser jeg så her til formiddag … en anden hankat, der render rundt inde i naboens have.

Så jo … hunkatte i løbetid tiltrækker i høj grad de fertile katte.

Nu er der heldigvis ikke så mange fertile katte i min have, da naboens tror, at det er dens :tihi:

Nu har jeg ikke udtalt mig om hvornår en kat har et dårligt liv hvorfor skal jeg så stå til regnskab for en sådan udtalelse.

Uundværlig tolker jeg som, at det er noget, der ikke kan undværes for katten.
Men det er det så ikke alligevel, kan jeg forstå …

Nu skrv jeg hvis man spørger katten. Det er da ikke det samme som at jeg syntes man er ond ved katte hvis man gør andet. Ovrfortolkning kalder jeg det.

Hvis du spørger mine striber, så er jeg sikker på at de ville vælge den trygge kendte inde tilværelse - De er vældig tilfreds med at få luftet pelsen på altanen, men de kender jo heller ikke til andet, og hvad man ikke ved, kan man ikke savne.