Antons fine tråddør

mit i al forvirringen over at anton skal omplaceres/sælges glemte jeg helt at ligge billeder ind af den fine tråddør to blondiner fik “bikset” sammen i lørdags

som i kan se nyder anton at kunne kigge noget mere ud.
silke synes dog at det er noget af det værste jeg endnu har budt hende, nu kommer hun slet ikke på 1. salen men kun til nederste trappetrin.

men tine anton og jeg siger tusinde tak for hjælpen:høhø: (ku’ ik’ la’ vær’)

hvor fint!! - så er der lidt fred sålænge :slight_smile:

den bygge opgave klarede i da helt fint :slight_smile:

og anton ser ud til at syntes det er godt med lidt udsyn

Ud fra billedet at dømme må der være tale om uægte blondiner, for den dør er godt nok fin!

Der varer nok ikke så længe, før Silke sniger sig op ad trappen med et trin ad gangen, og når hun så finder ud af, at Anton ikke kan komme ud, så kan det ende med, at de gnider sig op ad hinanden gennem døren.

Og skulle de nå dertil, er tiden inde til at bytte rundt på dem af og til.

På den måde - og tålmodighed - har jeg med held sammenført voksne katte.

[quote=Mega;438120]Ud fra billedet at dømme må der være tale om uægte blondiner, for den dør er godt nok fin!

tak tak :slight_smile: jeg har fået en god vinkel på døren - det ses ikke den er småskæv :høhø: men den virker efter hensigten

Der varer nok ikke så længe, før Silke sniger sig op ad trappen med et trin ad gangen, og når hun så finder ud af, at Anton ikke kan komme ud, så kan det ende med, at de gnider sig op ad hinanden gennem døren.

som du vil kunne se i anden tråd har opdrætteren og mig besluttet at finde et andet hjem til anton :ked:, det eneste tråddøren i det her tilfælde hjalp på var at nu kommer silke slet ikke på førstesalen :S

Og skulle de nå dertil, er tiden inde til at bytte rundt på dem af og til.

På den måde - og tålmodighed - har jeg med held sammenført voksne katte.

jeg har også med stort held sammenført voksne katte, og vil heller ikke være bleg for at gøre det en anden gang, men jeg har måtte indse at her er slaget tabt, deres kemi passer bare ikke sammen

[/quote]

ps billedet af din fine dør blev beundret meget i byggemarkedet da jeg skulle købe matrialer, og så lærte jeg også at det er ikke en kattedør - “nej skal du bygge en amerikansk dør!” - jeg lignede et spørgsmålstegn :tihi:

SMÅSKÆV !!! bare det ikke er dig der er skæv :stuck_out_tongue:
Jeg syntes det er en rigtig flot dør - taget i betragtning hvem der har lavet den :fløjte::klapper:

[quote=Fire misser;438411]SMÅSKÆV !!! bare det ikke er dig der er skæv :stuck_out_tongue:
Jeg syntes det er en rigtig flot dør - taget i betragtning hvem der har lavet den :fløjte::klapper:[/quote]

det er en hammrende flot dør :thumbup:

men du må indrømme den er småskæv, ellers er det anton der har gynget for meget i den siden du så den :stuck_out_tongue:

[quote=Bodil;438424]det er en hammrende flot dør :thumbup:

men du må indrømme den er småskæv, ellers er det anton der har gynget for meget i den siden du så den :p[/quote]

Ja jeg så jo hvordan Anton kravlede i den - det må være derfor :tihi: at vi så ikke kunne få den til at lukke må være fordi din dørkarm er skæv :øhmm: :smiley: