Må hellere sige at de billeder gjorde Laura meget sulten
Daisy blev også sulten
Samme her
Min bror og nevø var på besøg i dag, og vi bestilte pizza fra et af de gode pizzasteder i byen. Hvilket betød jeg fik min yndlingspizza med mascarpone, ost, røget laks, rocula og pesto rosso (af soltørrede tomater).
Prøvede lige lidt nyt…
Kyllinge inderlårfilleter hvor jeg skar senerne fra (misserne sagde mange tak :D)
Lavede en marinade med alt godt fra krydderihylden.
Puttede kyllingestykkerne deri, lod dem marinere lidt.
Hældte så marinaden fra.
Stegte kyllingen til de var næsten brændte.
(Lavede pomfritter i airfryeren imens)
Lavede sovs af marinaden ved at tilføje vand og mel…
Puttede det hele sammen
Dejlig snasket, men smager godt
Vi vil havde hjemmelavet pitabrød i aften med fyld.
Jeg har flottet mig og givet mig selv et nyt grafikkort i dag. Og i den anledning sagde jeg ja tak til et tilbud i min Superbrugs. Det var en fiskeplatte med den lækreste fiskefilet, røget laks og æg og rejer. Og selvfølgelig skulle det nydes med et glas boblevand i dagens anledning. Det var godt nok lækkert
I dag bliver det en lille kalvecuvette med bagt kartoffel, bagte grøntsager og whiskysovs
Vi fik hjemmelavet pizza… de fleste var med kartofel og ost… de smagte fantastisk
De der grøntsager jeg lavede i går, smagte helt fantastisk. Gulerødder i stave, rødløg i små både og frosne bønner, blev vendt i en marinade af lidt olivenolie, honning, et dryp balsamico, revet parmasan, timian, et drys peber, og så bagt i ovnen ca 20 min. Kan varmt anbefales