April mad og inspiration

Må hellere sige at de billeder gjorde Laura meget sulten

2 Synes om

Daisy blev også sulten :eyes:

2 Synes om

Samme her :yum:

1 Synes om

Min bror og nevø var på besøg i dag, og vi bestilte pizza fra et af de gode pizzasteder i byen. Hvilket betød jeg fik min yndlingspizza med mascarpone, ost, røget laks, rocula og pesto rosso (af soltørrede tomater). :savle:

7 Synes om

Prøvede lige lidt nyt…

Kyllinge inderlårfilleter hvor jeg skar senerne fra (misserne sagde mange tak :D)

Lavede en marinade med alt godt fra krydderihylden.

Puttede kyllingestykkerne deri, lod dem marinere lidt.

Hældte så marinaden fra.

Stegte kyllingen til de var næsten brændte.

(Lavede pomfritter i airfryeren imens)

Lavede sovs af marinaden ved at tilføje vand og mel…

Puttede det hele sammen :smiley:

Dejlig snasket, men smager godt :smiley:

4 Synes om

Vi vil havde hjemmelavet pitabrød i aften med fyld.

4 Synes om

Jeg har flottet mig og givet mig selv et nyt grafikkort i dag. Og i den anledning sagde jeg ja tak til et tilbud i min Superbrugs. Det var en fiskeplatte med den lækreste fiskefilet, røget laks og æg og rejer. Og selvfølgelig skulle det nydes med et glas boblevand i dagens anledning. Det var godt nok lækkert :savle:

7 Synes om

I dag bliver det en lille kalvecuvette med bagt kartoffel, bagte grøntsager og whiskysovs

4 Synes om

Vi fik hjemmelavet pizza… de fleste var med kartofel og ost… de smagte fantastisk

4 Synes om

De der grøntsager jeg lavede i går, smagte helt fantastisk. Gulerødder i stave, rødløg i små både og frosne bønner, blev vendt i en marinade af lidt olivenolie, honning, et dryp balsamico, revet parmasan, timian, et drys peber, og så bagt i ovnen ca 20 min. Kan varmt anbefales

4 Synes om