De to høns er uden sidestykke! Det er på én gang både berigende og belastende
De er fantastiske og dejlige og smukke - og enerverende vanvittige!
Men heldigvis indebærer den crazyness også enormt meget charme, så min kære mand - som Nuts naturligvis for længst har snoet om sin pote - har nu, fuldstændig uden suk og vrissenhed, monteret to Cat Rollers på vores låge.
Jeg har ikke sovet siden i går, så nu sætter jeg mobilen på lydløs og …
Ja, men kun 17 timer …
Det forklarer jo manglen på ægtemand, kan man sige…
Jeg har sådan et skilt, men det står i skabet af respekt for Lars Det må gerne få ny ejer, tror jeg beholder ham
Kan jeg godt forstå han lyder som alt for god, til og skifte ud
Shyy
for at den ikke ender på komfuret
Ja jeg købte denne her sidste år
Ja der bliver til september inden jeg fik den med andet
Tanken var den sskulle være min taske dagligt
Men så tog usikkerhed over
Kan jeg , dur det
Og det kneb nok med og have alt i den
Men nu her i aftes
Overvejer jeg hvert enkelt ting
Og pakkede en pose med ekstra tøj
Nu prøver jeg
Sig mig, har du en papkasse til at stå på komfuret? Du udfordrer da skæbnen lidt, synes jeg nok!
Efter al den komfur-snak og uheld der har været hos kattegale for nylig, gjorde at da jeg i sidste uge havde brug for mere bordplads i køkkenet i forbindelse med min arbejdsdag med min bror, og måtte bruge komfuret, valgte jeg at slå det fra på hfi relæet, bare for en sikkerheds skyld.
Godt nok har jeg altid været livrem og seler typen, men efter min mit køkken brændte ned i 2011, fordi der gik overgang i min el og dermed fik tændt en slukket brødriste hvor stikket sad i en stikkontakt, har jeg hver gang jeg har brugt brødrister eller elkedel, taget stikket ud når de ikke er i brug. For åbenbart er elkedler og brødrister skyld i en del brande, og så kan jeg da i det mindste forhindre at det sker igen hos mig.