Åh der er ikke noget være
Jeg er selv så utryg ved tandlæger
Puha… al det her forårsvejr er noget skidt noget. Så kan man tydeligt se al støv og skidt, så jeg blev simpelthen nødt til at få ryddet op, tørret støv af, gjort køkkenet ren, fjernet indtørrede brækklatter uder sengen (mange tak Vaffel! ), støvsuget over hele huset og vasket gulve. Så nu dufter her rent og her ser så nydeligt ud. Jeg ved dog også at jeg kommer til at betale prisen senere, men så må det bare være sådan
Og lige som jeg blev færdig, kom min vinduespudser sørme forbi og vaskede mine vinduer udvendigt. Det må man kalde god timing
“Man kan slet ikke se, han er 13 år,” sagde dyrlægen (ny) om Asani, da han var til sundhedstjek og vaccination i dag.
Han er faktisk 14½, måtte jeg så forklare, men det blev det jo ikke ringere af
Det var meget underligt, at det var alt, vi skulle. Det er længe siden, vi har prøvet det.
Ham her er til adoption hos Viborg internat … Åh! … mit hjerte
Vidste du, at en tandkrone kan genbruges (hvis tanden ikke er skadet)??
På vej hjem med en beskyttelseshætte sat fast med midlertig cement.
Tilbage til min vante tandlæge på onsdag 12:30 med kronen, så den kan blive sat fast igen.
Jeg har lige siddet og kikket på fire fine hvide katte fra Dyrenes Beskyttelse Århus, ja okay, nåede at forelske mig i syv af de 12 katte de har p.t. Men jeg har en gammel drøm om at få en hvid kat, og ellers er røde katte jo min store svaghed.
Jeg troede aldrig, jeg ville tabe mit hjerte til en der hedder Henning
Den er da meget sød.
Det viste jeg ikke
og det er da virkelig positiv
Han er godt nok lækker - minder om @FinnFrode’s Bastian…
Jeg er lige kommet hjem fra job og sidder i indhegningen sammen med 4 katte, der bare nyder det ligeså meget som mig Vindstille, sol, 17 grader og masser af fuglefløjt. Idgie har travlt med at jage det første flyvende “legetøj”, Flappe suger bare solen til sig, Ulla leger med visne blade og Frank mærker minutiøst sit revir
Herfra de varmeste anbefalinger til de jyske modeller - og navnet kan jo modificeres hen ad vejen…
Jeg og især Peter ser også frem til udendørs kvalitetstid med længsel - kattelem og håndtag på yderdørene bliver testet flere gange dagligt nu, og man skal være ret OBS ved passage…
Pas godt på dig selv. Nogle gange kan en ny tandlæge ende med at være en god oplevelse og jeg krydser fingre for at det ender sådan for dig
Det er vel kun rimeligt…
Selvfølgelig - jeg blev jo også siddende…