Så længe han har 4 ben, miaver og er stribet er navnet vel underordnet?
Asani er ikke sig selv i dag Det er jo lidt bagvendt - at komme hjem fra dyrlægen og så blive sløj. Eller hvad han nu er. Der var ikke noget i morges. Men han vil ikke snakke med mig nu og er gået ud og vil ikke ind.
Jeg håber, det bare skyldes, at han er bange for at blive fanget og proppet i en kasse og kørt tur med Så kommer han vel ind, når han bliver sulten.
Håber smukke, dejlige Asani snart er sig selv igen
Han var vist bare bange for at blive bortført. Han har været inde at putte ved mig Men jeg nåede jo at blive bekymret for det lille møgøre
Flot både mig og Simba har taget på siden November
Simba er endda på slankekur
Og Aslan er også blevet stor uden at virke tyk
Simba vejer ca. 8,4 kg nu og Aslan ca. 5,9 kg og jeg er tæt på at runde de 100 kg
Striwe-ditterne var til revaccination i dag - de tog det (som alt hvad de ellers er blevet udsat for den seneste uge… ) helt cool, men efter hjemkomst dimsede Diesel op og lagde sig under sengen.
Og jeg nåede da også at blive lidt bekymret…
Den her forårssol er lidt af en djævel for vinduer med katte og i det hele taget en udfordring for rengøringskonen
Så hun har været i gang siden 7.30 og forventer at bruge det meste af dagen på at fjerne støv, poter, sorte fingre og næsedutter
Men her dufter allerede dejligt og misserne nyder døren står åben, så der er frit valg om det er morgensolen eller sofaen
Jeg prøvede igen-igen at lave en Donkey-sikker indhegning i går … indtil videre holder det ham hjemme
Men jeg tør efterhånden ikke tro på noget …
Da jeg kom hjem fra indkøbstur, så jeg at der var stillet et stort fuglebur ud til gaden, ved en af naboerne. Jeg gik over og spurgte, om det skulle smides ud?
Det skulle det og jeg måtte godt klunse det … så hvis Donkey ikke lærer at blive hjemme, kommer han i bur!
Så kan han (måske) lære det …
Wow sikke en fund
Du siger til hvis den skal videre
Det skal det ikke … min tanke er, at sætte 2-3 hylder i det og i stedet for at spærre Hr. og Fru Løvehjerte inde, stille nogle farverige blomster ind i buret … i sikkerhed for de langhårede dræbersnegle
Du kunne også anskaffe et par papegøjer
Tror jeg får kommunen på nakken, hvis jeg sætter Emma og Marion i bur … fristende tanke dog
Sikke en god ide og det var også min tanke med den fyldt af blomset
Men syntes nu også meget godt om @Dorthe_R ide med papegøjer
Som de her Blågul ara – Strandbergs fugle
Nu er der en ny, der gerne vil hente reolen i morgen … kom nu