Når man kender sit eget værd. ![]()
Mit lille putte monster, er gået i total monster mode i dag ![]()
Hun sov opad mig hele natten, og straks efter morgen vådfoder mente hun, at vi skulle putte på sofaen, med det resultat at jeg fik nogle meget utilfredse blikke mens jeg ryddede op, men jeg blev da tilgivet så snart jeg satte mig ![]()
Tror ikke jeg nogensinde har haft en anden kat, der, som Delle, kan bruge flere timer, og helst hele dage, på bare at ligge på mig. Hun er mors pige og virkelig en klisterkat på sin egen måde. For hun kræver ikke min opmærksomhed når hun ligger hos mig, hun vil bare have en seng bestående af mig og tæppe.
Han er dygtig, at han sådan kan supervisere med lukkede øjne
Det må vel være et udtryk for, at han stoler på, du udfører arbejdet tilfredsstillende ![]()
Du kunne næsten ligeså godt beskrive Tikka, med den beskrivelse ![]()
Hvis ikke på mig, så limet opad mig ![]()
Vi har været på tur i dag, så nu er hun i fuld gang med at tanke op, på al den putte tid hun ikke har haft ![]()
Ja det er præcis det samme med Delle.
Jeg har meget lidt pause fra hende hvis hun får lov at bestemme. Forleden faldt jeg i søvn på sofaen og Delle var så lykkelig, at den daglige vaskerutine med Dumle på badeværelset bortfaldt, for nu lå jeg endelig stille nok til at hun kunne få sit behov dækket.
Jeg vågnede kl 2:30 og gik i seng og fandeme om ikke hun beklagede sig - vi lå jo lige så godt! ![]()
Hun kommer ikke så tit med i seng. Tror måske at hun ikke er glad for min dyne…
eller også drømmer jeg for meget og ligger ikke stille… ![]()
Jeps - god ledelse handler jo om at stole på sine medarbejdere… ![]()
Der er Tikka ret kold overfor, hvor uroligt jeg må sove, jeg kan flytte rundt på hende i sengen, flytte mine ben over eller under hende, trække med dynen eller sågar smide dynen hen over hovedet på hende når jeg skal på toilet, og hun bliver bare liggende møffer højest lidt for at komme helt tæt på mig igen ![]()
Blæser det for meget, siden Mis bliver inde?
Tro jeg ikke hun sidder,tit i vinduet og kigger ud
5 min efter, billedet var taget, ville hun ud
En flot indkørsel. Hvordan holder du den fri for ukrudt? Min er helt grøn.
Tak ![]()
Den bliver revet en par gang om året
samt en gang imellem en spand og så klør 5 der hiver lidt op i 10 min
Det er ren teapi og hive ukrudt op for mig