Aprils katte

God påske :smelter:

3 Synes om

Dumle elsker poser. Også ikea poser. Han leger selvfølgelig aldrig i dem uden opsyn af åbenlyse årsager. Han elsker sin leg så meget, at han får rullet sig helt ind i posen og piver fordi han ikke kan finde ud. På billederne havde jeg lige rullet ham ud af posen og den blev pakket væk kort tid efter jeg tog billederne.

18 Synes om

Har I tre katte!? Den hvide med pletter der står op af kradsetræet?

3 Synes om

Det har vi :hjerte:

Dk Korzhiks Tikka flyttede ind i går eftermiddags :hjerte:

19 Synes om

Godt spottet, det havde jeg slet ikke set

4 Synes om

Næe tillykke, og fin ser hun ud. Og formoder sammenføringen går fint, siden de alle tre er i samme rum dagen efter hun flyttede ind. :hjerte: Er det så Masso har en at tumle med, eller trængte I bare til en kat mere (gør man ikke altid det)?

4 Synes om

Tillykke med hende :heart_eyes: Og ja, man kan da ikke nøjes med en enkelt stumphale :smiley:

4 Synes om

Tak :tak:

Det er med tanke på at Masso skal have en at tumle med :hjerte:

Vi valgte at stole på at Mille og Masso begge var rolige og nysgerrige nok til, at vi ikke behøvede at holde dem adskilt, så Tikka valgte at køkkenet og især stolene under spisebordet er hendes base, indtil de har fundet hinanden, hvilket begge acceptere. Masso syntes hun er nogenlunde lige dele farlig og spændende, så han hvæser lidt af hende og får en knurren igen, blandet med de første små forsøg på at lege, min søde forsigtige Mille skifter mellem at holde god afstand og prøve at signalere hun ikke er farlig :love:

12 Synes om

Det lyder jo grundlæggende godt, dejligt. :smil:

4 Synes om

:tak:

Nej åbenbart ikke, når man først har tabt sit hjerte til dem, så kigger man først i deres retning, når man finder ud af, der mangler et firbenede familiemedlem mere :hjerte:

5 Synes om

Så dejligt at høre, de skal nok finde melodien sammen indenlænge :smelter:

4 Synes om

Stort tillykke til jer alle med lille ny familie medlem :star_struck:
Og Tikka er heldig og lande i hendes smørhul :heart:

3 Synes om

Stort tillykke til jer alle med lille vidunderlige Tikka :heart:

2 Synes om

Hende der menneske futter meget
Så jeg er alene hjemme alt for meget då nu er jwg fornærmet og ligger med ryggen til

15 Synes om

Min seje lille fyr - selvom jeg har taget Tikka med ind i sofaen, og hun møffer lidt rundt for nus og leg med legetøj, så putter han ligeså fint :hjerte:

18 Synes om

Han mega sej og god :heart:

3 Synes om

:smelter:

21 Synes om

Ja, det giver jo en hel del mere mening, når man spotter kat nr. 3 (som jeg nu heller ikke gjorde).

5 Synes om

Tiden fra vi besøgte Jeannette og Knud Erik i marts, også frem til vi havde været på familietur og den sidste uge inden påske, føltes som en evighed fordi vi ventede på at kunne hente hende hjem :tihi:

8 Synes om

:lovelove:

18 Synes om