Aprils katte

:smelter:

2 Synes om

Øjebliks billede fra fødekassen :heart_eyes:

19 Synes om

Skønt billede og så dejlig at de har funde hinanden, nu går den vilde jagt gennem huset snart :tihi:

6 Synes om

1 Synes om

Søndags stemning :heart:

13 Synes om

Det kan godt være de ikke helt leger endnu, men vi kan vist godt sige at Tikka føler sig ganske tryg i sofaen med Masso og jeg :hjerte:

Mille er fortrukket til soveværelset, når hun ikke lige er oppe og kigge, hvordan det går - men er helt klar på nus og hygge når vi kommer til hende :love:

18 Synes om

Endnu en lænestol med verdens grimmeste betræk er flyttet ind i dag :roll_eyes:
Heldigvis havde jeg et stort lammeskind at smide over den :flushed:
Kodak kvalitet tjekker …

16 Synes om

Efter “Endnu en lænestol” forventede jeg, der stod “som jeg ikke kan få lov at sidde i” :hoho:

Men den ser god ud. Meget tresseragtig. Det kan jeg godt lide.

7 Synes om

Det vil vise sig … indtil videre, er det Kodaks stol :rolleyes2:

Mange gode ting blev lavet i tresserne :yum:

19 Synes om

Har skrevet til Lonse privat, men gør det igså lige her.

Dete billede giver simpelthen så stor glæde. :smelter:
Tikka afskyede os og kom aldrig for at snakke, og kom vi til hende og tog hende op, ja så havde hun 20 ben i forsøget på at slippe væk, skal dog sige hun aldrig har bidt os. Men dette var også årsagen til vi valgte at hun ikke skulle blive hjemme alligevel.
Som bonus herhjemme er Kaiya blevet langt mere opsøgende på os og kommer og skal nusses. :heart: det er virkelig win win

16 Synes om

Nogle gange spørger jeg mig selv om hvorfor jeg forguder piraten… men i guder hvor er han engang imellem for viderkommende…

Den første tog jeg igår

Idag fik jeg så sat net der og der ryster jeg også på hovedet

Synes han er lidt træls lige nu… men han kom ikke igennem nettet så den kamp vandt jeg i dag selvom jeg ikke er helt sikker på han er helt enig

21 Synes om

På patrulje… :hjerte:

Dushara Tatters and Rags & Dushara Cathal Caithlin, 07.04.2025.

19 Synes om

En der vist puttede godt

17 Synes om

Og nu taget katte huset

16 Synes om

Delle er blevet meget mere puttepige efter jeg har fået tv.

14 Synes om

Nogen kan ikke tåle så meget frisk luft… Og jeg ved det godt han er samlet forkert, og jeg kan ikke klage til opdrætter

18 Synes om

Jeg tænkte … ‘‘kalkun’’ :turkey:

3 Synes om

Ja, det er friske billeder fra lige nu.
Men katte er jo vanedyr…

19 Synes om

Så er Gizmo (Katjas kat) kommet på påskeferie, han er IKKE glad for at køre bil, så havde skidt på hans hale, så han blev nødt til at få et hurtigt bad…

Nu er han låst inde på mit soveværelse, så han lige kan stresse af og falde til.

Plus der står Katjas seng, så der er noget der lugter af hjemme.

11 Synes om

Prøver at fedte mig ind med lidt vådfoder :smiley:

8 Synes om