Arden Grange foder

Er der nogen der har erfaring med Arden Grange tørfoder? Overvejer nemlig at skifte…

Jeg har 2 siamesere på 7 måneder, de er begge neutraliserede.
Hun-katten er meget slank (skader ikke at hun tager lidt på) men han-katten er lidt overvægtig.

Jeg har hidtil fodret med 1/2Hills Light og 1/2RC Siamese (vil ikke fodre med RC længere, da de kaster op af det) desuden får de hver anden dag Feline Porta 21 vådfoder eller kød/fisk…

Er Arden Grange på højde med Hills, RC osv? For jeg overvejer at skifte RC Siamese ud med det…lyder det bare nogenlunde som en fornuftig idé? :?

Vi fodrer med Arden Grange og er super glade for det - inge for tykke og ingen for tynde - de får en blanding af adult og light -thumbs

Elsker at der ingen kunstig konservering er i, samt at det er hyppoallergent -love

Elsker at der ingen kunstig konservering er i, samt at det er hyppoallergent

Nemlig! det er også det der fangede min interesse for det…jeg tror jeg bestiller en lille pakke, for at se om de kan lide det, kan de det så skifter jeg.

Jeg gik fra hills vådfoder over til Feline Porta 21 og aldrig har jeg set en talerken blive slikket så ren :smiley: ingen levninger overhovedet. Så jeg håber effekten bliver den samme med tørfoderet -jegkrydser

Ellers kan du overveje Feline Porta tørfoderet (der forhandles af Ann Dorrit Palmund www.mysterycoons.dk) - det er også uden kunstig konservering og jeg mener det er hyppoallergent -thumbs