Årets åbne hus-klappe-killinger-spise-kage-snakke-kat mv. dag, Horsens

På opfordring gentager vi sidste års “Åbent hus” dag, hvor alle er velkomne til at komme og kigge og kramme katte og spise kage, snakke kat, hænge ud osv. Vi har kun én dag, hvor vi kan få det til at hænge fornuftigt sammen, og det er

[B]lørdag den 6. august kl. 13-17

[/B]Alle er velkomne, og efter kl. 17 skal man så gå hjem, medmindre man er deltager i Europeklubbens sommerarrangement, for de får lov at overtage pladsen til den tid :slight_smile:
Adressen er Absalonsgade 18, Horsens - alle er velkomne til at kigge ind :slight_smile:

VH
Susanne

:hjertehop::wehu: KILLINGER :wehu::hjertehop:

Vi flytter en udlandsudstilling, så vi kan komme med… Altså, jeg kommer i hvert fald! Må lige overveje, om Rune får tilladelse til at komme til bimseland :wink:

Og har man lyst til at deltage kan jeg fortælle at Européklubben har et godt tilbud ifbm med Middelfart/Danish Open hvor et medlemsskab koster kun 50 kr., hvis man er nyt medlem! lokke lokke :muhaha: Og så koster det 50 kr. at deltage i sommerfesten, som så dækker mad og drikke :slight_smile:

Men jeg tænker ikke, at Europé-klubben behøver sørge for mad. Hvis sidste år satte standarden, vil der være mad nok til en mindre landsby i flere dage efter det indledende træf.

Jeg vil vild gerne med, håber ryggen vil med på en længere køretur til den tid :slight_smile:

Åh, hvor ville jeg gerne, men jeg har allerede planlagt at tage på udstilling i Herlufmagle den weekend.

Rigtig god dag til jer alle :smiley:

Og det dækker så i øvrigt resten af 2016, samt 2017 :slight_smile: Så et godt tilbud til dig, som Lars Larsen ville sige :høhø:

Heh, ja. Der var i hvert fald meget kage. Men vi skal grille, og klubben giver jo så øl, vin og vand etc. :slight_smile:

Det lyder ellers som et par gode arrangementer, men jeg har desværre en gammel aftale den dag… :frowning:

Jeg har skrevet det i min kalender :wink:

Det lyder hyggeligt, men går alt efter planerne kommer vi til at bruge hele den dag på at flytte ind i huset og gøre gamle lejlighed i stand :slight_smile:

vi kommer :slight_smile:

Jeg har ferie ugen efter så jeg vil så gerne køsse på slemheder og bimselimser.

Jeg vil meget gerne komme og nusse både lang- og korthårede katte. Glæder mig også til at møde en masse Kattegale :thumbup:

Jeg vil gerne komme og tager muligvis en +1 med. Min mor er helt gakkelak når ordet killing indgår i en sætning. Når det så ovenikøbet er killinger, så må jeg hellere tage hende med. Håber det er ok, selvom hun ikke er en kattegale, bare almindelig kattegal :slight_smile:

Hun skal være meget velkommen :slight_smile:
VH
Susanne

Hej Susanne

Jeg vil også gerne komme :slight_smile:

Mange hilsner Pia

Det kunne jeg godt tænke mig at komme til.
Er noteret.

Det kunne jeg godt tænke mig at komme til.
Er noteret.

Jeg kommer :smiley:

Det er i hvert fald planen :slight_smile:

Og jeg nægter altså at gå hjem kl. 17 - bare til info :wink:

Nu er vi vist tæt nok på til, at jeg kan overskue kalenderen (som altså har været gabende tom de sidste 3 uger:høhø: - fantastisk!).
Jeg kommer selvfølgelig også:)

Venligst
Dorthe