Årets Eksotiske Øferie (SPAM)

Ja altså, det er ikke mine basser, men det er katte i stor stil :smiley:

Vores ferie i år gik til Den Blå Planet - og for lige at spice turen op fik vi lavet lidt aftaler på vej frem og tilbage fra den farlige storby :tihi:

Vi startede på Fyn hos Hanne og Carsten Lindvig, hvor vi til alles store overraskelse fik lov til at overvære en fødsel :hjerte: og som planlagt møde deres dejlige misser!

Bounty fik testet den nye nullerputseng…

… mens skønne Felina fik testet Runes sko :tihi:

… og Nada fik tæsket drillepinden godt og grudigt

Så fluffy den bette skønhed er :hjerte:

Diva aka Kuffertkatten var svær at fange (man skal jo nusses!) indtil Rune fik hende passificeret :høhø:

Smækre Aroni, som fik vasket Runes øre i dybden :tihi:

Yndige Felina :inlove:

Blide oldefarmand Xander

Whiskey fik også vist sig flot frem

Sidst - og nok mindst :høhø: - Diva :lovelove:

Der kommer lige et par indlæg mere om de andre dage :slight_smile:

På andendagen var vi først i Den Blå Planet

Her fik vi set…

… Fisk kattene gerne vil spise

… Fisk der gerne vil spise kattene :høhø:

… En langhåret havkat - Mang Ku måske? :wink:

… Stoooore fisk :uha:

… Og lidt mere vante fisk

Bagefter var vi på besøg hos Julia/Barky for at klappe på katte og møde ildere for første gang!

De var sjåwe! Men puha de havde krudt i røven!

Udover Reiki og ungerne…

… Selvom Faustus vågnede til dåd og gerne ville leeeeeeeeeeeege! Nu nu nu nu!

Arthur fik vist sin royale side fint frem (når han ikke lige var en kælegris eller en farlig dræber ;))

Og Scar fik fanget lidt fjerpind

Efter besøget spiste vi på Café Miao, som havde nogle vældigt sociale katte under helt fine forhold.

Katteformet bolle - temaet skal vel holdes :wink:

Denne sorte slyngel stjal helt selv af min kylling! Uartig kælepotte :hjerte:

Hende her var også noget af en kælegris :slight_smile:

Lørdag aften var vi henne hos Ea/Enki og skønne Emina :hjerte:

Tag nu bare det billede, mand :tihi:

Søndag startede vi så i Odense Zoo, hvor vi fandt vildyrenes svar på siatalere :høhø:

Se hvor pænt vi kan sidde…

… dødødødødødø!!

Der var lidt babydyr - fx denne Tapir

Og der var stooore katte :uha:

Turen sluttede hos Marie/Got a Point?, hvor vi fik klapper burmesere og persere :hjerte:

Abigail gjorde hvad hun kunne for at charme sig ind :wehuu:

Mens Martha godt vidst hun ku slappe af :tihi:

Windy fandt en dejlig varm gæst at putte hos

Nullerputten blev grundigt testet af Cisco

Didi tog hele besøget godt afslappet :tihi:

Du siger jeg er sød, så hvorfor nusser du mig ikke? - Windsor

Fellipa fik sig en god lur - godt matched til kradsetræet opdagede jeg lige :slight_smile:

Så skal jeg nok stoppe igen - havde bare så svært ved at vælge billeder :ups:

Sikke en masse fine billeder :slight_smile: tak for jeres besøg. Det var super hyggeligt.

Dejlige billeder Lykke, og gode tekster :thumbup: & :tihi:
Hatten af for jeres feriearrangement og alt det, I har nået at opleve :smiley:

Tusind tak for kigget, og de rigtig flotte billeder med tilhørende sjove kommentarer.

Det et ser virkelig ud som i har hygget jer og oplevet en masse på ganske kort tid.

:wehuu: Så mange dejlige katte (og andre dyr) :thumbup: Lyder som en super tur i har haft.

Når man tager så mange gode billeder, behøver man ikke vælge :smiley:

Misserne her har stemt om det… I må også gerne kommer her :smiley:

Ana vil gerne prøve Runes skulder
Cognac tror du er god til at nusse
Eddie synes en nullerput mere er en god idé
Yankie mener bestemt at I kan finde ud af svinge en pind ude i haven som han kan jagte

Faxe… Ja ja… Bare de er stille mens jeg sover til middag!

Det ser ud til at I har haft en god tur. :thumbup:

Badeanden giver gerne audiens til medlemmer af hendes fanklub næste gang I kommer til hovedstaden. :tihi:

Mine katte var også ovenud tilfredse med et besøg! Arthur fik lov til at stjæle en drillepind og bagefter blev han leget med!!!
Scarface (efter overtalelse) synes også at gæster var søde at have legetøj med og i det mindste kunne de ynke ham i hans sørgelige liv. :tihi:

Jeg synes også at det var rigtig hyggeligt at have jer på besøg, i er velkomne en anden gang. :smiley: :smiley:

… Det lyder mere og mere som om jeg også en dag i fremtiden skal tage en tur gennem Danmark, hos Kattegale! :smiley:
Gad vide hvor lille en kuffert jeg skal bruge, hvis det kun skal være et spejlrefleks-kamera og nullerputter? :gruble:

Jeg er vild med alle billederne, og fiiiin tekst til! :thumbup:
Men der er nogle få af dem der ikke vil, og kun viser et lille kryds. :slight_smile:
Ville godt nok ønske at jeg havde været med, da i besøgte Hanne, gemalen & misserne. :hjerte:

Jeg syndes virkelig også det er en god ide med sådan en kattegale weekend :slight_smile: Så får man da set det Danske land og en MASSE katte på en gang :høhø:

[QUOTE=DK Lindvig;1209696]Dejlige billeder Lykke, og gode tekster :thumbup: & :tihi:
Hatten af for jeres feriearrangement og alt det, I har nået at opleve :D[/QUOTE]

[QUOTE=Barky;1209766]Mine katte var også ovenud tilfredse med et besøg! Arthur fik lov til at stjæle en drillepind og bagefter blev han leget med!!!
Scarface (efter overtalelse) synes også at gæster var søde at have legetøj med og i det mindste kunne de ynke ham i hans sørgelige liv. :tihi:

Jeg synes også at det var rigtig hyggeligt at have jer på besøg, i er velkomne en anden gang. :smiley: :D[/QUOTE]

Endnu engang tak til jer alle for vi måtte komme :blomst:

Der havde slet ikke været så mange fine billeder, hvis ikke I havde haft sådan nogle skønne modeller i jeres hjem :lovelove:

[QUOTE=DK SismoCats;1209701]Tusind tak for kigget, og de rigtig flotte billeder med tilhørende sjove kommentarer.

Det et ser virkelig ud som i har hygget jer og oplevet en masse på ganske kort tid.[/QUOTE]

Vi havde en helt fantastisk tur med dyr, dyr, dyr :smiley:

Og det var lige som det skulle være - vi så en masse og fik mødt en masse, uden det på noget tidspunkt føltes som om vi skulle skynde os eller ikke havde tid nok :smiley:

[QUOTE=PivC;1209749]Misserne her har stemt om det… I må også gerne kommer her :smiley:

Ana vil gerne prøve Runes skulder
Cognac tror du er god til at nusse
Eddie synes en nullerput mere er en god idé
Yankie mener bestemt at I kan finde ud af svinge en pind ude i haven som han kan jagte

Faxe… Ja ja… Bare de er stille mens jeg sover til middag![/QUOTE]

Hahaha! Jeg overvejede et øjeblik at tage ud til jer, men tænkte I nok ikke bare lige spontant havde tid søndag formiddag - og så havde jeg heller ikke et nummer :tihi:

[QUOTE=velfa;1209764]Det ser ud til at I har haft en god tur. :thumbup:

Badeanden giver gerne audiens til medlemmer af hendes fanklub næste gang I kommer til hovedstaden. :tihi:[/QUOTE]

Det havde vi :smiley:

Det skal vi nok huske :wink: Badeanden (og mooaaaar) er også en af dem vi gerne ville have set, men bare ikke kunne presse ind, desværre :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;1209767]… Det lyder mere og mere som om jeg også en dag i fremtiden skal tage en tur gennem Danmark, hos Kattegale! :smiley:
Gad vide hvor lille en kuffert jeg skal bruge, hvis det kun skal være et spejlrefleks-kamera og nullerputter? :gruble:

Jeg er vild med alle billederne, og fiiiin tekst til! :thumbup:
Men der er nogle få af dem der ikke vil, og kun viser et lille kryds. :slight_smile:
Ville godt nok ønske at jeg havde været med, da i besøgte Hanne, gemalen & misserne. :hjerte:[/QUOTE]

De fylder, de nullerputter! Så jeg foreslår en mindre bil :høhø: Samtidigt kan jeg anbefale IKKE at sætte bånd om nullerputter og drillepinde med to unge katte i huset - det var en kamp uden lige :surrender1:

Hmm… Jeg kan se alle billederne her, men har også tit det problem. Normalt virker det at refreshe siden :slight_smile:

Det var slet slet ikke tosset nej :smiley: Super hyggeligt at se alle jer gale mennesker!

Men vi er jo ved at løbe tør for eksotiske øer :gruble:

I kunne bare være kommet :smiley: Tror da Hanne har mit nummer :smiley:
I er i hvert fald velkomne hvis I kommer til fynsland en anden gang :smiley: