Årets Herning udstilling - åbent for tilmelding

Efter at have været nordfjords, er det nu tiden at udstillingskaravanen kører vestpå - vi kommer hele landet rundt i år som opvarmning til næste års jubilæum 🙂

Med andre ord: Der er åbent for tilmelding til Herning udstillingen ❤️

Og det forløber som altid over 3 dage, og man kan frit vælge så meget som man orker:

Torsdag er der fremvisning, dvs. ingen bedømmelser udover publikum kan stemme på Mis Herning. Åbent for alle der er medlem af en FIFe tilsluttet klub og gratis at deltage i - vi byder på lidt morgenmad, når alle er kommet indenfor 🙂 Ren hygge og snak om katte hele dagen lang 😉

Fredag: International 1 certifikats udstilling for kategori 1, 3 og huskat. Da vi har delt kategorierne ud på 2 dage, bliver der langt bedre plads end vi er vante til. Der kan kun tilmeldes i klasserne 1-12 samt 14.

Lørdag: International 1 certifikats udstilling for kategori 2 og 4. Der kan kun tilmeldes i klasserne 1-12.

Har du katte i mere end en enkelt kategori? Du er velkommen til at lade din kat være med udenfor bedømmelse den “forkerte dag”, så vi kan vise flere racer begge dage.

Tilmelding til fremvisningen om torsdagen eller en af de andre dage: skriv til Dorthe på [email protected]

Tilmelding til de rigtige udstillinger: Som altid på jyrakudstilling.dk, og fristen for tilmelding er tirsdag 20. juni kl. 20,00.

Vi håber I har lyst at være med - vi får ikke større udstillingsvindue for racekatte end ved at deltage på Landsskuet.

Der er stadig detaljer om parkering og armbånd, som vi ikke har fået fra Landsskuet endnu! Der arbejdes ihærdigt på det. Det vi KAN sige, er at Landsskuepladsen ligger samme sted som altid 😉 Kaj Zartows Vej i Herning. Og vi skal atter stå i stald 19 - lige ved siden af rigtigt levende køer!

Landsskuet er en fantastisk oplevelse. Det er ikke for alle! Vi ER tæt på køerne, da der er åbent mellem staldene, og det vælter ud og ind med tilskuere, klapvogne, enkelte hunde i snor har vi også set - man skal være lidt kaosrobust 🙂 Der lugter af halm og store, levende dyr. Og når vi går hjem lørdag eftermiddag, må man tømme sin grusbakke lige midt på gulvet, så kommer der automatisk nogen og rydder op 😉 Du er velkommen til at have en sele og snor på din kat til bedømmelsen, hvis du føler for det - men lad være med at tage en meget følsom kat med, der er let at skræmme.

Her er billederne fra sidste år: https://photos.google.com/…/AF1QipNq5V…

Kom og vær med til at gøre fed reklame for racekattene! Få en på opleveren, for der er mange andre spændende ting at se på Landsskuet, udover en sand vrimmel af forskellige madboder 🙂 Ses vi i Herning? Det håber vi 🙂


Kan være et billede af dyr

8 Synes om

Vi er så kedelige at vi springer over igen. Skipper havde en dårlig oplevelse i Tjekkiet og er blevet bange på show, hans nervøsitet er smittet af på Hugo. Alle 3 tøser forventer vi er drægtige.

Håber I andre får nogle hyggelige dage

4 Synes om

Jeg tager de to knejter med alle tre dage :slight_smile:

4 Synes om

Jeg påtænker at komme. Men nu skal Ulla T lige flytte ind og lande godt, før jeg beslutter om vi skal afsted :slightly_smiling_face:
Og det skal vi så… med baggårdskatten og skærebrænderen :smile:

5 Synes om

Magnus og Eran er tilmeldt herfra til fredag :grin:
Og så tager vi alle en god lang pause indtil efterårets udstilinger

1 Synes om

Nogle der ved om hittekat er på landsskuet og hvilke dage.

Skal til en rund fødselsdag og ønsker er, ved ikke overrask mig.
Og ved kommende kunne jo blive overrasket :muhaha:med en seng til deres kat

3 Synes om

Er der noget galt med din computer? Din tekst er meget svær at læse med alle de streger.

Jeg ved desværre ikke, hvilke dage Brita er i Herning :slight_smile:

2 Synes om

Noget jeg har kopieret over, prøver igen :slightly_smiling_face:

Ellers kan man bestille direkte af hende

2 Synes om

Jeg mindes at Brita plejer at være der alle tre dage, men ved ikke om hun er det i år også.

2 Synes om

Hun er der sikkert om torsdagen for der er der fremvisning. Ved ikke om hun er der fredag og lørdag. Hun plejer ikke at være der lørdag da der ikke er plads

2 Synes om

Britta er der kun torsdag i år, idet udstillingen fylder hele stalden både fredag og lørdag. Så skal man bruge penge, så er det torsdag man skal slå til :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Er der nogen af jer der kan have en ekstra stol med imorgen jeg kan låne - jeg har glemt at tage min koncert stol med fra Nibe - er jo til festival hele ugen og har fået fri imorgen for at være med i Herning

  • fordi jeg kan huske da jeg var til hundeudstilling samme sted i januar mdr skulle man selv medbringe stole nemlig men jeg ved ikke om det er anderledes når det er dyreskue og katteudstilling der afholdes

Så er det lige før det sker, Katte udstillingen på landet,

i Herning er der fuld aktiviteter nu

Kan i udstiller - katte- publikum- bestyrelse- arbejds bier/ hjælper og dommer, salgsboder, alle have en rigtig god udstillingen og få gode oplevelser, og en god udstillingen :smil:, lidt andre dufte til kattene, en kokasse under poterne, eller lidt fåre piller, eller en heste pære,
Og en enkelt eller to forklaret lidt mere om kattene, og reglerne.
Og en dejligt frem visnings dag i dag torsdag,

Med venlig hilsen

1 Synes om

Man skal selv have stole med, jeg kommer først i morgen. Men synes nu der er så meget at se på på Landsskuet, at man ikke når at sidde ned :hoho:

1 Synes om

Charmetrolden Magnus fik sig en BOX :hop:

19 Synes om

:flag: til og med Magnus, med den flotte BOX

Tillykke til smukke Magnus :flag:

1 Synes om

Tillykke :flag:

1 Synes om

Tillykke med smukke Magnus :flag:

1 Synes om