Årets killingenus, åben have, kattesnakkedag osv. 9. juli 2017

I lighed med tidligere år smækker vi dørene op for alle der har lyst at komme og kigge og kramme katte og snakke kat og spise kage og drikke kaffe og sodavand og isthe og hvad har vi ellers - hænge ud med andre, der er lige så kattetossede som en selv :slight_smile: Tilmedling ikke strengt nødvendigt, men et lille praj vil være OK, så jeg ved om vi kan nøjes med at dele en rulle mariekiks :yikes: eller der skal gang i lidt mere seriøs kagebagning :thumbup:
Alle er velkomne søndag den 9. juli mellem 13-17; adressen er Absalonsgade 18 i Horsens - vi er ikke langt fra banegården :slight_smile:
VH
Susanne

Det lyder rigtig hyggeligt, jeg vil gerne komme :):thumbup:

Jeg ville også gerne komme, men lige den dag har ældste nevø meldt sin ankomst til ferie hos Faster…

Hvis ældste nevø vil med på udflugt, så er han såmænd velkommen :slight_smile:

Han vil sikkert synes det var hyggeligt med kattene, men alle de mennesker han ikke keder kan han desværre ikke klare…

Han må sidde i stuen, hvis han vil - der har før siddet en i stuen og kigget lidt tv fordi der var for mange mennesker i haven. Du kender ham bedst - han behøver ikke sidde ude mellem alle kattetosserne, han må gerne sidde lidt for sig selv og nusse med en kat, hvis han kan.

Hvis dagsformen er samarbejsvillig, vil jeg også gerne komme - og så skal du muligvis nok tjekke mine lommer for Mercedes, når jeg går igen :slight_smile:

Jeg tænker det bliver for meget for ham, men vender tilbage hvis planerne bliver ændret :wink:

Jeg tror altså Pia Hjort bliver ked af det, hvis du snupper Mercedes med hjem :slight_smile:

Nåh, okay - det kan vi ikke have :slight_smile:

Tør vi :gruble: Sidst gik det jo ret galt…

Øv, jeg er i London på det tidspunkt:(

Venligst
Dorthe

Rettelse: Sidst gik det jo rigtigt godt :wink:

Nu gik jeg jo glip af dagen sidste år pga udstilling på Sjælland, vist nok, så mon ikke i år bliver en mulighed.
Husk at fortælle bimserne ikke at være alt for nuttede! :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1312481]Nu gik jeg jo glip af dagen sidste år pga udstilling på Sjælland, vist nok, så mon ikke i år bliver en mulighed.
Husk at fortælle bimserne ikke at være alt for nuttede! :-)[/QUOTE]
Der er større chance for at der bliver 2 torsdage i én uge :stuck_out_tongue:

Bimserne er såååååååååååå bedårende og skønne! (Men européerne endnu skønnere! :inlove: :besvimer: I hvert fald efter min mening :tihi: )

Jeg vil rigtig gerne komme, og jeg kan tage et par meloner med under armen :wink:

Nå, jeg smider lige en ekstra ting ind i dagens mix :slight_smile:

TOMBOLA til fordel for Winn Feline Foundation
[SIZE=3]
Vi er ikke helt færdige med at pakke ud og stille på plads ovenpå Herning udstillingen, heriblandt alle de tombola præmier der ikke blev vundet. I stedet for at bakse dem ind på hylder og i kasser laver vi en runde tombola (i modsætning til raffle), så man med det samme kan se om man har vundet noget :slight_smile: Der er bl.a. foderpræmier i lange baner, rødvin, biografbilletter og mange andre gode ting - der er ialt 100 præmier på bordet, for jeg har fundet lidt ekstra i kælderen! Så husk lige lommepengene, ja? :slight_smile: Der kan som altid mobilepayes :slight_smile:
[/SIZE]

[QUOTE=Susanne W;1312827]Nå, jeg smider lige en ekstra ting ind i dagens mix :slight_smile:

TOMBOLA til fordel for Winn Feline Foundation
[SIZE=3]
Vi er ikke helt færdige med at pakke ud og stille på plads ovenpå Herning udstillingen, heriblandt alle de tombola præmier der ikke blev vundet. I stedet for at bakse dem ind på hylder og i kasser laver vi en runde tombola (i modsætning til raffle), så man med det samme kan se om man har vundet noget :slight_smile: Der er bl.a. foderpræmier i lange baner, rødvin, biografbilletter og mange andre gode ting - der er ialt 100 præmier på bordet, for jeg har fundet lidt ekstra i kælderen! Så husk lige lommepengene, ja? :slight_smile: Der kan som altid mobilepayes :slight_smile:
[/SIZE][/QUOTE]
Pyha, JYRAK er godt nok ved at blive et dyrt bekendtskab for mig :tihi:

Jeg skal høre hr. kasserer, om han vil give et udstillingsgebyr - så kan det være nogen får lidt retur :wink:
VH
Susanne