Årgang 0.... ser du det?

Haha der er vi jo så forskellige :smiley: - jeg er klart mest til Emma - men det er nok fordi hende og hendes familie er den der minder mest om min :wink:

[QUOTE=Tante Tut;1015361]:slight_smile:

Det var dejligt at se børnene igen - jeg er især vild med Rakel - hun er godt nok et lille unikum :hjerte:[/QUOTE]

Jeg ser det ikke…
Selv om jeg arbejder sammen med en af fædrene fra programmet.

[QUOTE=Sannela;1015495]Jeg ser det ikke…
Selv om jeg arbejder sammen med en af fædrene fra programmet.[/QUOTE]

:slight_smile:

Ja, jeg sender dig en kærlig tanke hver gang firmaet bliver nævnt og i går var vi med ham på arbejde og jeg kiggede med alle mine øjne efter dig :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;1015361]:slight_smile:

Det var dejligt at se børnene igen - jeg er især vild med Rakel - hun er godt nok et lille unikum :hjerte:[/QUOTE]

Rakel er lidt for speciel til mig :tihi:
Jeg kan bedst lide Emma :slight_smile:

Rakel’s mor var jo præst hernede ved os…ca 12 km fra hvor vi bor, så jeg har af og til mødt familien oppe i byen :smiley:

[QUOTE=Tante Tut;1015504]:slight_smile:

Ja, jeg sender dig en kærlig tanke hver gang firmaet bliver nævnt og i går var vi med ham på arbejde og jeg kiggede med alle mine øjne efter dig :)[/QUOTE]

Tak skal du have…En kærlig tanke er altid dejlig!!
Jeg har været på arbejde hvor de har filmet, men jeg skal ikke kunne sige, om jeg var med !

Jeg ser det ikke. Vi har ikke børn selv, så jeg må indrømme at det slet ikke fanger mig… overhovedet…

Jeg må indrømme at Rakel’s mors håndtering af mandens overvægt overraskede mig noget…

Men tror jeg vil forsøge at se næste afsnit også… Jeg bryder mig ikke om familien fra Århus, men både Emma og Stephanie er altså noget så charmerende, og Rakel og især storebroderen har nu også deres charme, selvom den er meget speciel :slight_smile: Især når Rakel får den der meget affekterede stemme, som hun indimellem gør, så kan man ikke lade være at smile :slight_smile: