Argh katten kradser i vægen

Nu har jeg i længere tid prøvet at overbevise en af mine katte om at det ville være en tosse god ide at undlade at kradse i tapetet !
Jeg er nok kommet frem til at jeg har opgivet den kamp ! Så i mit nederlags tårer har jeg været nød til at kreere et lille fiks stykke sisalplade der kan bukkes omkring hjørnet :slight_smile:
Problem:

Løsning:

Smart…for de der ikke har handymanevner…så kan man købe dem færdiglavet på zooplus.

Fint. :ok: For når først de har valgt sådan et hjørne, er det nærmest umuligt at få dem på andre tanker.

Den forebyggende løsning er naturligvis strategisk placerede kradsepinde, inden det kommer så vidt. :slight_smile:

Ja, de kan være nogle stædige små b*ster :slight_smile:
Ja, jeg har godt set dem færdiglavet, men det var hurtigere lige at gå ud og lave det når jeg lige var i humør til det end at vente på at zoopus fik det sendt :slight_smile:

Årh lav lige en til mig :wink:

Vi har sådan en tingest på det hjørne ud til køkkenet, det er nemlig LIGE netop det bedste sted i verden at kradse når man er på vej ud efter en bid mad, synes kattene. Og den vi har der lige nu er … umh mere frynser end sisal L

Det er nu ikke fordi tapetet er gået helt frit, men det hjælper i al fald meget. Og det er godt til steder hvor der af den ene eller anden grund ikke kan stå et kradsetræ - for det er nemlig rigtig svært at forklare en kat at den ikke må kradse et bestemt sted hvis det er blevet udset som “yndlings” :slight_smile:

NEMLIG - det gør de :lol:

se bag ved på venstre vindueskarm…

på væggen ved venstre dørkarm…

lige til venstre for døren…

du er absolut ikke alene…

Hvor må det være irriterende når de gør det! Men super fin løsning :thumbup:

[QUOTE=Battlestar;1060539]NEMLIG - det gør de :lol:

se bag ved på venstre vindueskarm…
på væggen ved venstre dørkarm…
lige til venstre for døren…

du er absolut ikke alene…[/QUOTE]

Jeg syns jeg kan se en trend… Stemmer de os på venstre? :tihi:

Jeg har heldigvis kun boet med 1 kat som havde vægtendenser, men han raserede så også 2 hele vægge i 1 meters højde cirka. Der var intet som var godt nok til herren, og så stod det hurtigt klart for mig at familien havde løjet om han var ren indekat, for den kat kunne da absolut IKKE bo indendørs, så efter han var blevet kastereret og det heller ikke hjalp spor fandt jeg et dejligt sted ude på landet som gerne ville overtage ham.

Men heldigvis holder Garfield, Tinkerbell og Faith sig fra væggene, de har kun en væg i soveværelset som de går fuldkommen i ekstase over, og spørg mig ikke hvorfor, men man skulle virkelig tro der var lagt catnip ind i væggen, for de spinder, rejser sig og gnider sig imod hele væggen, og gør alt for at blive ÉT med væggen. Tossede dyr…

Hvof’ i alverden købte du så ikke en af mig i Fredericia? :wink:
Pris kr 125…

[QUOTE=Ann K;1060583]Hvof’ i alverden købte du så ikke en af mig i Fredericia? :wink:
Pris kr 125…[/QUOTE]

Ih jamen fordi jeg ikke så den :frowning: