Årh P*S da også!

og så kom jeg lige til at koste min ejendom 3000 kr. MØG!

min køkkenvansk er gået ballalajka! Jeg kan ikke lukke for det kolde vand og det tisser selvfølgelig ud af hanen på højeste tryk.

Ved akutte tilfælde kan man ligge en besked på viceværtens telefonsvare hvis det er uden for åbningstiden - og der er selvfølgelig ingen åbningstid i weekende.

Så i en ejendom hvor jeg i forvejen ikke er den mest elskede person i verden, bliver jeg nu endnu mere upopulær…men jeg BLIVER jo for fanden nød til at få lukket for vandet…det kan ikke stå og pøse ud til mandag jo…

jeg har prøvet at skille lortet ad og prøve med bidetænger og svensknøgler at få skruet den der dims tilbage, men lortet er så gammelt at irret falder af i kæmpe klatter og jeg er blevet grøn over det hele - klamt siger jeg bare!

så nu håber jeg ikke der kommer en regning til mig.

Der står ved håndværker og vvs at hvis en lejer ringer uden grund så skal lejeren selv betale. Men det her er vel heller ikke uden grund? Dem der kender mig ved at jeg ikke er en slapsvans, så det er sgu ikke fordi jeg ikke har lagt kræfterne i.

sikke dog en forbasket MØGDAG!

Neden under vasken i skabet, bør der være nogle haner til at dreje så man lukker helt af for det.

Det vil jeg straks prøve at se på så

nå…hm…det er der ikke her hos mig…

Det mener jeg faktisk at der skal være, men nu bliver jeg da i tvivl om det gælder for lejligheder også.

Det er nok fordi det er en gammel lejlighed…tror jeg. Men ring du bare og forstyrre en eller anden der kan hjælpe dig, for vandet kan altså gøre endnu mere skade end dit opkald kan.

Nå…nu har han været her - det viste sig at være selve håndtaget på koldvandet fordi de åbenbart er lavet af nylon et eller andet sted - og når det så bliver gammel så knækker det og så kan det ikke bide fat.

så nu har jeg to spritnye haner der matcher og ikke mere vand der fosser i vasken :slight_smile:

så nu er dagen ikke helt så dum alligevel :slight_smile:

Hvor er det dejligt at høre :wehu:

Jamen kender du det?

Der er bare en eller anden lille dum ting der skal gå galt og så har man bare set sig kanon sur på hele verden.

Faktisk bliver jeg mest sur på mig selv når sådanne ting går tossede -høhø Det nytter jo ikke at blive sur på resten af verden, det er jo ikke deres skyld :tihi:

rofl

nej det ved jeg godt :stuck_out_tongue:

Du skal lige have denne historie med :tihi:

Min mand siger at alt der går galt er min skyld (mest i sjov)

En dag tog han vores datter med til tanken for at fylde bilen med benzin. Da han kørte derfra glemte han credit kortet i automaten. Heldigvis opdagede han det lige efter at han kom hjem så han skyndte sig ned til tanken igen. Kortet var væk.

Da han kom hjem var han godt gal men skyndte sig at få kortet stoppet. Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at drille lidt og sagde…dette kan simpelthen ikke være min skyld hvortil han svarede…Jo det er din skyld, for havde du tage med på tanken var det aldrig sket :tihi:

Total no winn situation :ups:

Ja indse det dog Birthe, han GØR altså ikke noget forkert -LOL-LOL
På vores Statoil er der betalingskortmaskine og den æder kortet hvis man glemmer det, og det har jeg prøvet. Heldigvis kunne han bare gå ud og åbne kassen og give mig det.

Gry - godt du fik styr på dine haner. Ja man bliver bare SÅ edder… når sådan noget sker, og især i weekenden. :doh:

Sikket uheld, Gry! Gys, det har ikke været rart at stå med!
Gys, min lejlighed er altså ældre… :uha:
Men dejligt at høre, at det er fikset igen :thumbup: Det kan de umuligt give dig skylden for.