Så er mine gutter tilmeldt begge dage
Glæder mig!
Så er Xarabi tilmeldt i klasse 10 og Yasha er tilmeldt i pensionist om søndagen ![]()
Lørdag er jeg i Hedensted til reptilmesse, så der kan jeg desværre ikke være i Århus også.
OK, jeg hørte det som at det var udviklingen, men kan da have hørt forkert eller huske forkert :høhø:
Nåeh men… jeg må vel hellere få tilmeldt en vis europe dame, for det gik pludselig op for mig igår aftes, at hun da blev DSM i Hørning, allerede om lørdagen…
Nej, nej, jeg synes ikke det er spor pinligt ikke at have styr på den slags, det synes jeg skam er helt almindeligt for ægte blondiner og ældre medborgere… ![]()
Det der bliver du altså nødt til at lave en seperat tråd om - MED billede af damen ![]()
Nå, ja når udstillingen - næsten - er i baghaven må man jo som minimum komme og gramse…
Overboen har ytret at hun vil med igen i år - hun savner at have kat, men vil ikke have indekat… Så hun nyder at låne Buster, når jeg skal ud at føjte…
Høh.
Jeg glæder mig åbenbart så meget til Århus, at jeg vælger at tilmelde gutterne for 2.gang
Det er sørme godt, at Dorthe har styr på mig ![]()
[QUOTE=Pernille DL;1303724]Høh.
Jeg glæder mig åbenbart så meget til Århus, at jeg vælger at tilmelde gutterne for 2.gang
Det er sørme godt, at Dorthe har styr på mig :D[/QUOTE]
hvis du så osse betaler dobbelt så er der sikkert ingen der brokker sig ![]()
Så skal jeg vist gå dobbelt steward ![]()
Brian begge dage
Shannon kommer måske også men ikke længere som min kat ![]()
What?!?! Har du solgt Shannon?? ![]()
Ja
og Anne tager sig også til hovedet
meeeeeen der er mening med galskaben ![]()
Den fine lille BISsemis ![]()
Er det Erik der er den heldige, for så kommer hun da nok afsted
Jeg troede, at du skulle bruge hende i dit opdræt?
Med opdræt er planer ofte lavet for at blive ændret
![]()
Så blev der tilmeldt 5 styks herfra… så må vi se om de alle kommer med, eller om der bliver afmeldt nogle igen - det kommer an på hvordan det går i Polen om 14 dage…
Har tilmeldt ham den lille røde fejl race for min mor .
Hugo Boss.
Og jeg er nu lidt meget forelsket i charme bøffen, han har tage alle med storm og højhaleføring og kravlet ind under huden på os alle i familien både mennesker, maine coon’er og weimeraner.
Og så vi da Kirstine med den dag, hun og Hugo øver jo til junior handling .
[QUOTE=Noël;1304534]Har tilmeldt ham den lille røde fejl race for min mor .
Hugo Boss.
Og jeg er nu lidt meget forelsket i charme bøffen, han har tage alle med storm og højhaleføring og kravlet ind under huden på os alle i familien både mennesker, maine coon’er og weimeraner.
Og så vi da Kirstine med den dag, hun og Hugo øver jo til junior handling .[/QUOTE]
bliver skønt at se jer på show igen
[QUOTE=PiaB;1302320]Så er Xarabi tilmeldt i klasse 10 og Yasha er tilmeldt i pensionist om søndagen ![]()
Lørdag er jeg i Hedensted til reptilmesse, så der kan jeg desværre ikke være i Århus også.[/QUOTE]
Det er kun Rappe som kommer med om søndagen - til gengæld er der nu også betalt for hende ![]()