Så er der åbent for tilmeldning!!
Jeg har tilmeldt, og glæder mig meget til en hyggelig weekend i Århus
hvem kommer??
Så er der åbent for tilmeldning!!
Jeg har tilmeldt, og glæder mig meget til en hyggelig weekend i Århus
hvem kommer??
Blua og jeg kommer begge dage, vi tilmeldte os igår ![]()
Vi kommer med
IP DK Bryntys Hector, NFO gr. 8, kl 6
og den lille nye
DK Lindvigs Jambalaya, NFO gr. 4, kl 12
Glæder os sådan!!
Der er allerede tilmeldt herfra ![]()
Vi kommer lørdag, har dog ikke tilmeldt endnu… da vi lige skal et smut til udlandet før jeg ved hvem der kan komme med…
vi har allerede tilmeldt et stk kaz, gjorde vi igår aftes,
så håber vi bare han er i bedre humør i århus
Jeg overvejer lige nu Rhys, Louis og James… Må se, hvad vi ender på ![]()
Så er Theodor også tilmeldt og lur mig om han ikke har sin egen lille burkammerat med.
Prinsesse Fiona skal jo vises frem
Men det er ikke mange dage fra jeg får hende til fristen den 17. marts, så nu får vi se,
Brian og Shannon
Begge dage ![]()
Jeg har tilmeldt Zafira begge dage. Glæder mig til at komme på udstilling igen ![]()
[QUOTE=ThildeL;1302205]Vi kommer med
IP DK Bryntys Hector, NFO gr. 8, kl 6
og den lille nye
DK Lindvigs Jambalaya, NFO gr. 4, kl 12
Glæder os sådan!![/QUOTE]
Hector bliver også tilmeldt som Veteran for første gang ![]()
Så har jeg lige tilmeldt Tykke Nellie ![]()
ÅÅåh, hvem skal man vælge?! Dem alle sammen? ![]()
Og vi søger som sædvanlig kørelejlighed mellem Randers og Århus ![]()
Hun kan umuligt være mere tyk end vores tykmis aka Ziva… ![]()
Ingen anelse men tyk er hun i hvert fald, og dommerne havde det sjovt i Hørning, på hendes bekostning ![]()
bwahaha…Ziva tabte EX1 til sin søster fordi hun var for tyk… de tre søskende skiftes til at få EX1, og denne gang måtte Ziva slippe det pga. 1 kg for meget på sidebenene…
Jow:tihi:
Ja jo, handlede det ikke også om deres udvikling (lige den dag), eller hørte jeg forkert der? ![]()
Niks, han var meget i tvivl om hvem der skulle have ex1 fordi de var meget ens… til sidst sagde han at daisie fik ex1 fordi Ziva havde lidt for mange kg på siden…