Århus udstillingen 2019

Er de allerede så gamle til den tid? :besvimer:

Så Fru Formand, er der 5 stk SIA n til eleven :slight_smile:

8 Synes om

Sejt :muscle:

1 Synes om

Ja tiden går du :wink:

De er født 8. maj - så heller ikke meget mere end 4 mdr.

2 Synes om

SÅDAN! Ski´ godt gået - der er en elev der ikke bare bliver glad, men også får chancen for at få lært noget fornuftigt :slight_smile: TAK til jer for altid villig assistance når vi råwer om hjælp :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Uh må heller lige få manden til at tjekke om han kan komme med Kaluwa :pray:t3: Hans arbejdstider er blevet så dumme efter nyt skift. For det er ofte weekend han arbejder.

Men kunne være så fedt! Endelig at udstille egen avl. :clap:t3:

2 Synes om

Kom lige til at melde 7 katte og to kuld til i Århus…
Jeg må jo være uvenner med mine penge :slight_smile:

6 Synes om

Husk der er sidste tilmelding nu på fredag d. 30 aug.

2 Synes om

Du er jo ikke rigtig klog :crazy_face:

jeg har hjælpere med - så det går nok, men ja det gik da vist lidt i selvsving :wink:

skal så nok have endnu en med - det skal jeg lige have kigget på :wink:

rart at se der er en der lige så tosset som os, dog forventer jeg vi nøjes vi med 6 katte og 1 kuld denne gang :tihi:

1 Synes om

hvor luksus med så få katte :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Jeg kommer som steward søndag :slight_smile: Skal nok blive en hyggelig dag

1 Synes om

Jeg kommer med Frej og Sigga om søndagen :cat2:

3 Synes om

Jeg overvejer stadig kraftigt om ikke Rappe skal med alligevel.
Vi har egentligt ikke travlt med certer til hende … men hun savnede tydeligvis selskab, mens vi var i Norge :confused:

Nå - jeg har da heldigvis et par dage mere at tænke over det i … :ups:

5 Synes om

Nå - nu kommer hun med :stuck_out_tongue: jaja … jeg har vel heller ikke bedre at bruge penge på :tihi:

3 Synes om

Nå det endte alligevel med at blive 7 katte og 1 kuld, nu Dora ikke fik ny familie i dag alligevel, så kan vi jo lige så godt tage hende med og vise hende frem :slight_smile:

3 Synes om

I dag kom titelbladet på Diamond, nu er det officielt at vi har den første Kurilean Bobtail med titlen Distinguished Merit :dans:

Vi håber I vil være med til at fejre det i Århus :danse::danse:

6 Synes om

Vi må komme til privat fejring… :thinking: :star_struck:Vi kommer nemlig ikke i Århus - vi skal til 2x55 års + 12 års fødselsdag om lørdagen også skal vi til noget familie tamtam søndag i Silkeborg… :see_no_evil:

Så må vi lige have arrangeret en middag en dag :heart_eyes: