Århus udstillingen 2019

Der er åbnet for tilmeldinger til næste udstilling, som er på Godsbanen i Århus 14.-15. september. Der er sidste tilmeldingsfrist fredag den 30. august kl. 20,00. Tilmelding som altid på www.jyrakudstilling.dk

Godsbanen er ligesom Fængslet et helt anderledes sted at lave udstillinger, og vi håber det bliver en spændende weekend med masser af publikummer. Da vi er lige midt i Århus er der betalingsparkering! Der er vist ikke én eneste gratis p-plads i Århus, men vi arbejder på at finde en smidig aftale (smidig betyder ikke gratis :wink: ) - det er ikke klikket helt på plads endnu, men info følger straks vi har noget.

Foreløbigt: meld til i vildskab :slight_smile: Vi har dette kompetente dommerpanel at byde på:

Britta Busse, D - All round
Donatella Mastrangelo, I - All round
Gerardo Fraga y Guzmán, ES - All round
Caroline Stoa, N - 1, 2, 4
Juanjo Martines, ES - 2, 3, 4
Sara Moroni, I - 1, 2

Vi glæder os til at se jer igen i Smilets By :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Jeg kommer begge dage med Brian og Anoushka :slight_smile:

1 Synes om

Luise, her er lige en opgave til dig - simpelthen fordi jeg satser på du har mere overblik end jeg har :slight_smile: Vi har en dommerelev i kategori 4, der skal tage midstream. Vedkommende skal derfor se 5 katte i samme farve - og jeg tænker straks at så skal vi have indfanget 5 enten SIA eller OSH i én og samme farve. Help? Hvad er din første tanke - “jamen, så skal vi have fat i…” - hvor finder vi dem? Til om lørdagen :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Det er faktisk en ret stor opgave :frowning: Der er simpelthen INGEN siam på show længere… Men Jeg tænker vi kan skrabe 5 brune sammen, Nissen har en, jeg har en, og jeg ved hvor der måske kan findes en fra Ulla Lihme og så må vi have fat i Lone med Meltmyheart :slight_smile: Hun har to brune masker, men ved ikke om det kun er den ene der kan showes :slight_smile:
Med al respekt for OSH… der er f… mange EMS :smiley:

2 Synes om

I know - jeg blev også helt tør i munden, da de lige bad om 5 ens i kategori 4! Der kommer ikke ret mange ABYer nu om dage, så mit største håb er derfor nogle SIA. Ja, der er dæleme mange EMS koder i OSH :slight_smile: Men 5 x SIA n ville være fantastisk :slight_smile: Det behøver IKKE være show stjerner! En del af dommeruddannelsen er at lære hvordan de skal se ud - og det er meget sundt at se noget, der IKKE er perfekt :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Ralf og jeg skal have luret noget overnatning, for ham vil jeg gerne af sted med begge dage :slight_smile:

Der er et rimeligt tilbud på Scandic - og heldigvis også en del at vælge imellem på Airbnb nu vi sådan kommer til storbyen :slight_smile:
VH
Susanne

Har Pia Nyrup ikke også en SIA n?

1 Synes om

Joooo det har hun vel egentligt lige fået :slight_smile:

Rosa fra Ulla med ejer er on :smiley:
Så Brian, Acer, Rosa er sikker…
Pia regner med at komme med hendes lørdag :slight_smile: og vi har en joker, hvis alle andre muligheder er udtømt :slight_smile:
Men der kan gemme sig nogle stykker endnu, så mon ikke den er i skabet :slight_smile:

4 Synes om

Sådan Luise :+1::muscle:

Jeg har tilmeldt mit kuld, en killing og Han i kl 9, så må vi se hvad Knerk vil slæbe med

Gaah, jeg ved ikke lige hvad jeg skal udstille, og kommer kun søndag denne gang - virkelig sørgeligt når vi nu er i Århus :hoho:

Du kan låne en OSH af mig hvis du bliver helt desperat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg skal da have tilmeldt en ræv og et langhåret bæst :smiley:

2 Synes om

Var den til mig, eller?
For skulle jeg blive deperat nok kan jeg bare tage Ben med :hoho:

1 Synes om

Sådan havde jeg det sidst i Nørresundby :hoho:

1 Synes om

Du er velkommen til at komme forbi efter Rhys :wink:

2 Synes om

Sender du ham med nogen herned skal jeg gerne udstille ham :hoho:

1 Synes om

Jeg kommer med kuld, 7lingerne, en af dagene og måske deres mor. Nogle af killingerne skal nok også individuelt bedømmes og så ja måske kommer Alexander også med.

2 Synes om