Arion/Bozita

Da jeg skal til at have kat igen er jeg begyndt at kigge mig om efter bla. foder og hvad jeg skal bruge. Men det er jo en jungel :yikes:

Jeg har tidligere brugt bla. Specific, men hvad jeg nu har læst mig frem til, er det ikke så godt…

Nu har jeg kigget på Arion og synes det ser rigtig godt ud.
Hvad mener i andre?

Som vådfoder har jeg kigget på Bozita, er det fint nok?

Jeg kender ikke Arion, men Bozita skulle være et fint nok vådfoder - det er vores foretrukne mærke (og missernes) :slight_smile:

Af tørfoder blander vi en 4-5 forskellige, bla. Orijen, Acana, Applaws, Felina Porta Grain Free og så gerne noget IAMS Hairball.

Arion har jeg prøvet, men det faldt ikke i god jord her hjemme

Bozita vådmad får de her… plus almo narture, både våd og tør… så får de Teats of the wild. plus Hill’s kitten

Jamen, så kigger jeg da lige på lidt mere foder :slight_smile:

Også tror jeg, at jeg vælger Bozita som våd :slight_smile:

[quote=Stine A;517260]Jamen, så kigger jeg da lige på lidt mere foder :slight_smile:

Også tror jeg, at jeg vælger Bozita som våd :)[/quote]Ja, og så må vi håbe katten kan lide det!:smiley:
Min kat nægter det, så min plan skred lidt i svinget. Han vil kun have Applaws, men det tog også ‘kun’ afprøvning af 4-5 mærker, før end jeg fandt frem til lige hans smag.

Synes ikke altid det går som præsten prædiker mht end dyr, deres smag mm.:tihi:

Jeg kan godt nok heller ikke overbevise mine om at Bozita er værd, at spise.

Herhjemme er der størst chance for vådfoderet bliver spist hvis det er Porta 21 mærket…

Må heller lige spørge om hun har fået det før, inden jeg begynder at købe stort ind :slight_smile:

Er det en killing du får hjem, Stine:?..håber der kommer billede-spam uanset:thumbup:

Jeg vil sige, at du fra starten af bør fodre varieret både i vådt og tørt…kræsne katte er et marridt, hvis uheldet er ude og de/den skal have specielkost af helbredsårsager:S…

Jeg kører med 2 slags tørfoder + forskellige mærker på prøve og 8 forskellige slags vådmad…de gamle (fra 6 år og op) er møj kræsne men ungdyrene spiser, hvad der bliver serveret:rock:

Nope ikke en killing, men en hjemmelavet mis :wehuu:

Uhhhhh hvem kommer hjem igen…:wehuu:

Evita :hjerte::wehuu::wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

kan bare slet ikke vente :hjerte:

Ann, har hun prøvet at få Arion og Bozita?
Er hun kræsen?

kan bare slet ikke vente :hjerte:

Ann, har hun prøvet at få Arion og Bozita?
Er hun kræsen?[/quote]

Nej hun har kun fået RC maine coon blandet med RC Oral Sensitive her :slight_smile:
og af vådfoder får de Pussi i gele, porta 21,og så er hun helt vild med Pussis portionsposer ( helst den æske der hedder As good as it looks ). Hun kan li kogte gulerødder, flåede tomater, bønner og clementiner :dokdok:
og nej hun er ikke spor kræsen bare hun selv må bestemme :tihi:

[quote=Sannela;517271]Jeg kan godt nok heller ikke overbevise mine om at Bozita er værd, at spise.

Herhjemme er der størst chance for vådfoderet bliver spist hvis det er Porta 21 mærket…[/quote]Gudved om Ragdolls bare ER kræsne, synes da godt nok vi har ens problemstillinger mht vådfoderet.:dokdok:

[quote=Ankicoon;518066]:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]Hold da fast en flot kat!:hjerte: