Arion Large breed

LadyS, hvilket foder tænker du at købe???

Åh ja :smiley: Jamen så er det helt fint ville jeg tro :smiley:

Vi har RC kitten men er ikke helt tilfreds med kød/fedt ratioen af det. Jeg har så tænkt mig at købe Porta 21 (gul) som er 32% kød og 21 % fedt samt Applaws som er 47% kød og 20% fedt. Nu skal vi jo ha en MCO også så jeg tænker at supplere med Sannabelle Grande som har en pille størrelse på 15 mm deres indhold er 31% kød og 19,5% fedt.

Som våd foder får de pt LUX rød og jeg har deres tørfoder i en foder tunnel Trixie Katzenspielzeug Cat Activity Tunnel Feeder günstig kaufen | zooplus det har faktisk ansporet dem alle til at spise lidt mere våd foder og de kan alle tre godt lide at fiske efter maden. Food-therapy :wink:

edit: de får jo også en smule råt kød om aftenen (mellem 9 og 23 som regel) Det har jeg valgt fordi at det er en naturlig ting for dem at spise råt og mine er jo alle tre indekatte og kan så ikke selv supplerer med råt (mus, rotter, fugle o.l.) samtidig er det godt for tænderne. Pigsy har så valgt det fra men tror nu mest det er fordi hun ikke har været vant til det tænker jeg så hun får vådfoder to gange om dagen. Har kun oplevet hende spise to bette bidder kyllinge filet én gang. Jeg skal ha undersøgt hvor jeg kan få fat på kyller til dem og jeg vil i den næste måned prøve med kyllinge lår :slight_smile:

LadyS: jeg ved at Porta 21 er rimelig i pris - men ville bare gerne at pillerne var noget større idet… og Sanabellen… tja… det er et godt foder, men fedt % kunne nu godt være bedre :slight_smile: efter min mening …

Jeg syns det er svært at finde et foder der har det hele… pille str der er ok, pro og fedt% og så til rimelige penge… så derfor køber jeg nu Arion Large Breed… så håber jeg bare de små vil æde det :slight_smile:

Helt enig, jeg har godt siddet og svedt over foder valg i denne måned for at bestemme mig hvilket foder der var bedst. Både Porta, Sanabelle og Applaws er billigere end RC Jeg tænker at den sammensætning jeg nu vælger med de tre blandet med RC Kitten er en ok blanding og ville kunne tilgodese alle tre typer katte. Ja det er korn i tørkosten men LUX er jo kornfrit og samme med det rå.

[QUOTE=Bentley;1203880]LadyS: jeg ved at Porta 21 er rimelig i pris - men ville bare gerne at pillerne var noget større idet… og Sanabellen… tja… det er et godt foder, men fedt % kunne nu godt være bedre :slight_smile: efter min mening …

Jeg syns det er svært at finde et foder der har det hele… pille str der er ok, pro og fedt% og så til rimelige penge… så derfor køber jeg nu Arion Large Breed… så håber jeg bare de små vil æde det :)[/QUOTE]

ja det er jo det… :slight_smile: