Arkiv lukker ned til nytår

Blot en lille reminder om, at arkiv.kattegale.dk lukker ned til januar. Serverpladsen er afbestilt og lukker ned 1. 1.18.

Så hvis I har indhold på gammel KG, som ikke er blevet overført til ny KG, og som I gerne vil beholde - så skal I hente det inden den dato.

Webadressen er http://arkiv.kattegale.dk. Arkivet er ikke offentligt tilgængeligt, så I skal logge ind for at se det. Login er det samme som altid.

Inden 1. januar vil Rune tage en kopi af databasen, så vi ikke som sådan mister noget information. Informationen vil dog ikke være umiddelbart tilgængelig og kan ikke tilgås af medlemmerne. Den vil kun blive brugt i absolutte nødstilfælde.

Så sørg for at redde det, I gerne vil gemme, hvis det ikke er blevet ført med over.

1 Synes om

Jeg har ikke noget specielt, men hvad med alle billederne.
Der er jo ikke nogen billeder i gamle tråde, og jeg har altid brugt metoden med at up-loade billeder til et album under min profil her på KG, og derfra så lægge dem ind i tråden.
Jeg gider ikke at flytte dem selv, og bruger heller ikke KG så meget mere, da jeg ikke er glad for den nye version.
Det er bare synd at de gamle tråde er helt blanke, hvor der skulle have været billeder.

Har lige opdaget at vi ikke ser ud til at have nogen mulighed for at lave album til billeder under vores egen profil og vores præsentation er også pist væk.
Var det ikke meningen at alt skulle overføres til det nye forum ?

Nej, det er ikke alt, der er blevet flyttet. Det var heller ikke meningen, og det er vist også blevet meddelt.

Billederne skulle have været flyttet med, men af tekniske årsager var det ikke muligt. Jeg har ikke begreb om teknikken, så bedre kan jeg ikke forklare det. Vi synes også, det er meget ærgerligt, men der er ikke så meget, vi kan gøre ved det.

Det er korrekt, at det ikke er muligt at lave albums.

Herinde kan du finde ud af alt godt om forum :slight_smile: Hvordan det ene og andet fungerer :slight_smile: Vi kan stadig lave en præsentation under vores profil, det tog også mig lidt at finde rundt :wink: og jeg er stadig hægtet af på nogle ting :smiley:

https://www.kattegale.dk/c/feedbackogsupport

Jeg vil SÅ gerne finde alle billeder af Silke – så jeg er glad for, at jeg så denne tråd.

Ved ikke lige, hvordan jeg gør det – men tak fordi du oprettede denne tråd, Ingrid :cherry_blossom:

Det kan desværre godt blive svært. På arkivet er der kun billeder fra efter flytningen i maj 2016 (mener jeg, det var), hvor vi mistede alle billeder. Men det er da forsøget værd, om du kan finde nogen :slight_smile:

Jeg tænker det måske er nemmest at kigge efter album på din profil (hvis du brugte det) og så ellers kigge dine poster igennem. Hvis du har skrevet Silke, når du postede et billede af hende, så kan du også prøve at søge på det.

1 Synes om

Jeg prøvede at søge på Silke der inde, og det ser ikke ud til at virke.

1 Synes om

Nej, søgningen virker ikke. Mon det er meningen, @Rune? Eller er det noget, der kan rettes i sitets nuværende udgave?

1 Synes om

:blush:
Tak Lykke – jeg må prøve…

:blush:

Tak Ea – så finder jeg nok heller ikke noget

:blush:

Tak Ingrid, hvis det kun er mig der skal bruge det så brug ikke tid på det

Måske er det bare en fejl, der nemt kan fixes. Det ved Rune, hvis han ser beskeden.

Men jeg er nok også tilbøjelig til at frygte, at i hvert fald hovedparten af billederne, som Lykke skriver, er gået tabt i den første flytning af forum for halvandet år siden :frowning:

Lad os se, hvad Rune siger.

1 Synes om

:blush:
Tak Ingrid