Armbånd af natursten, halvædelsten og bling

Som nogen ved, er jeg begyndt at lave - og sælge - primært armbånd, men jeg er ved at udvide til ringe og øreringe :slight_smile:

Alle smykkerne er lavet med natursten (som f.eks. lava), halvædelsten (karneol, turkis, ametyst, onyx m.v.), med Swarovski sten og perler og shamballasten som bling :slight_smile:

I mange af armbåndene har jeg valgt at indkorporere genbrug, dvs. smykker, som bare har ligget i skuffen enten hos mig eller andre og som på denne måde kan få nyt liv :slight_smile:

Priserne varierer efter størrelse og materialevalg, men spørg gerne :slight_smile:

Og så en enkelt ring, der kan specialdesignes til at matche et armbånd (eller hvis man som jeg bare manglede en sort ring) :slight_smile:

Jeg står ikke lige og har brug for et armbånd, men jeg synes de ser rigtig fine ud :ok:

skærer, sliber og borer du oss selv ? …for det ku’ måske være interessant

Nej, så avanceret udstyr har jeg ikke :slight_smile: Jeg designer kun :slight_smile:

Siden har jeg udvidet sortimentet til også at omfatte øreringe og ringe :slight_smile:

Ring med 10 mm shamballaperle (ringen fås i guld- eller sølvbelagt). Stenen kan udskiftes og der kan tilkøbes et stort udvalg af sten :slight_smile:

Sterling sølv ring med to 10 mm shamballaperler - kan også fås med andre farver eller f.eks. med Swarovskiperler

Ørestikker med shamballaperler i enten 6 eller 10 mm

Ørestikker med Swarovskiperler (6 mm)

Sterling sølv hængeøreringe med vedhæng af Swarovski krystaller

  • og der er meget mere på vej :wink:

Ringen er godt nok smart :thumbup:
Genialt at kunne skifte perle alt efter humør og det tøj den skal passe til … i mit tilfælde, ville en rød perle dog passe til størstedelen af mit tøj :tihi:

:slight_smile:

Rigtig fine smykker…hvad koster et par ørestikker med shamballaperler i hhv 6 og 10 mm?

[QUOTE=Tante Tut;1304278]:slight_smile:

Rigtig fine smykker…hvad koster et par ørestikker med shamballaperler i hhv 6 og 10 mm?[/QUOTE]

De koster henholdsvis 60 og 75 kroner for et par :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1304273]Ringen er godt nok smart :thumbup:
Genialt at kunne skifte perle alt efter humør og det tøj den skal passe til … i mit tilfælde, ville en rød perle dog passe til størstedelen af mit tøj :tihi:[/QUOTE]

Jeg solgte faktisk en til en udstiller sidste weekend, som jeg også skal se i denne weekend og hun bad mig derfor gå hjem og tage én af hver af de shamballaperler, jeg har pt., plus et par mere neutrale og tage med til hende :slight_smile: Så er hun dækket ind et stykke tid :smiley:

:slight_smile:

Tak for svar mht priser.

Hvis selve ørestikken er nikkelfri – og hvis du sender, så vil jeg godt købe et par med 10 mm shamballasten.

[QUOTE=Tante Tut;1304344]:slight_smile:

Tak for svar mht priser.

Hvis selve ørestikken er nikkelfri – og hvis du sender, så vil jeg godt købe et par med 10 mm shamballasten.[/QUOTE]

Det har i mange år været et krav, at alle smykkeprodukter, der sælges inden for EU, skulle være nikkelfri, så det er disse selvfølgelig også :slight_smile:

Jeg sender gerne mod betaling af porto - men det vigtigste er, at du skal fortælle mig hvilken farve, du gerne vil have stenene i?

[QUOTE=Temple Bar;1304254]Siden har jeg udvidet sortimentet til også at omfatte øreringe og ringe :slight_smile:

Ring med 10 mm shamballaperle (ringen fås i guld- eller sølvbelagt). Stenen kan udskiftes og der kan tilkøbes et stort udvalg af sten :slight_smile:

Sterling sølv ring med to 10 mm shamballaperler - kan også fås med andre farver eller f.eks. med Swarovskiperler

Ørestikker med shamballaperler i enten 6 eller 10 mm

Ørestikker med Swarovskiperler (6 mm)

Sterling sølv hængeøreringe med vedhæng af Swarovski krystaller

  • og der er meget mere på vej ;)[/QUOTE]

:slight_smile:

Tak for svar – jeg betaler selvfølgelig porto.

Jeg vil godt have den farve sten, der sidder i ringen på det første billede i dette indlæg.

Den skal jeg lige have bestilt hjem først, men jeg giver besked, så snart jeg har den :slight_smile:

:slight_smile:

Tak…

Jeg kan desværre slet ikke få den sten i stor størrelse til øreringe - kun i str. 6 mm :frowning:

Pga visse udfordringer med pindenes længde kontra hullets dybde har jeg besluttet, at jeg slet ikke tilbyder øreringe i 10 mm - der er for stor risiko for, at pinden falder ud, fordi den skal have en vis længde for at kunne gå gennem øret, men samtidig skal den et godt stykke ind i perlen for at sidde godt fast og de to ting er svære at få til at lykkes med 10 mm sten :frowning:

Så hvis du er interesseret i at få den i 6 mm, kan jeg levere stort set med det samme, for den har jeg hjemme :slight_smile:

Det er netop blevet aftalt, at jeg skal have stand på TICA udstillingen i Store Merløse - så kom og kig (og køb) :smiley: Jeg vil sørge for, at der er et stort udvalg af produkter og jeg er sikker på, Jools gerne viser sin halskæde frem til dem, der kunne tænke sig en i samme stil :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;1305231]Jeg kan desværre slet ikke få den sten i stor størrelse til øreringe - kun i str. 6 mm :frowning:

Pga visse udfordringer med pindenes længde kontra hullets dybde har jeg besluttet, at jeg slet ikke tilbyder øreringe i 10 mm - der er for stor risiko for, at pinden falder ud, fordi den skal have en vis længde for at kunne gå gennem øret, men samtidig skal den et godt stykke ind i perlen for at sidde godt fast og de to ting er svære at få til at lykkes med 10 mm sten :frowning:

Så hvis du er interesseret i at få den i 6 mm, kan jeg levere stort set med det samme, for den har jeg hjemme :)[/QUOTE]

Θ_Θ

Jeg lurer lige på det senere i dag, Mette

For dem, der er nysgerrige for at se tingene uden først at skulle købe, kan jeg fortælle, at jeg skal have stand på TICA udstillingen i Store Merløse med både smykker og teasere og der skal nok være et godt udvalg af begge dele :smiley:

Θ_Θ

Undskyld mit sene svar, jeg vil godt købe et par med 6mm perler.

Sender lige en pb

:slight_smile:

Har modtaget øreringene i dag, de er såååååå fine, Mette