Aroni og Dooleys killinger

Det var så lidt…
Jeg har faktisk et helt arsenal af navne - primært af nordisk oprindelse… og alle med en betydning af en art.
Vi går nemlig normalt meget op i at give vores dyr passende navne…
Jup, Ting var en absolut smutter! :smiley: Og Leo var aldrig blevet opkaldt efter en dansk Prinsesse - jeg mener… den kat er alt andet end prinsesseagtig! :klapper:
(Laika betyder for resten “den som gøer” på russisk :slight_smile: )

Ivor et fint navn … især hvis det udtales på engelsk. På dansk bliver det lidt “fladt / hårdt” :slight_smile: men sådan er det jo ofte med vores sprog.:høhø:

Prøv hellere en mere nordisk udtale , hvor trykket lægges på et blødt O og en let rullen på R’et… meget bedre end noget der lyder om en forkortelse af elfenben/ivory :wink:

Isaac Newton :rock:
Icaros/Ikaros
Irwin

Eller bare ingolf og igor :tihi:

Mm kan vel også hedde “I’m a Cat-man” (scat man sangen kører på fulde drøn i knolden nu: :gruble:

Hold da op Thilde :høhø: Ingolf :høhø:
Det er lige så skørt som Bent (som jeg har set en anden kat hedder - OG er helt skudt i det navn) :hjerte:

Det hed min gamle kæmpe albino vædder (kanin) :tihi:

Min elefantfod hedder Bent :høhø:

Jeg havde engang for mange år siden en der hed “Katchen’s Ingolf”, (han var født 15.9.1978), det mindede mig så meget om ham der prinsen fra kongefamilien, så Ingolf, dét kaldte jeg ham aldrig. :rock:
Han skiftede navn til See-Luci, egentlig kaldte jeg ham Luske, men min engelssprogede exmand sagde altid “See Luci”, når han havde noget til ham eller ville lege med ham. :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;1245457]Hold da op Thilde :høhø: Ingolf :høhø:
Det er lige så skørt som Bent (som jeg har set en anden kat hedder - OG er helt skudt i det navn) :hjerte:[/QUOTE]

Jeg tænker straks Cirkeline :slight_smile: Ja, ikke som navn til katten, men når jeg hører Ingolf - som er et fint navn, efter min mening.

Åh, nu ved jeg det. Den frækkeste af drengene skal naturligvis hedde Iznogood :rock:

“Jeg vil være kalif i stedet for kaliffen!”

:klapper:

[QUOTE=galath;1245486]Åh, nu ved jeg det. Den frækkeste af drengene skal naturligvis hedde Iznogood :rock:

“Jeg vil være kalif i stedet for kaliffen!”

:klapper:[/QUOTE]

NEJJJJJ… så køber Jan den sg*!!!
Han har altid elsket den tegneserie :klapper: