Hvem kommer til Årslev, Katteklubbens udstilling i marts. :?
Jeg kommer med EUR DK Boholdt Katje Kean.
Jeg kommer med McCoy og Silas begge dage, regner jeg med ![]()
Jeg shower Evas Silas begge dage
Jeps fru Hermann og jeg kommer .
Min mor skal jo hente Pandora , Kinse og Coopers topkatte Premier.
Jeg skal have tilmeldt to for min mor , jeg ved ikke om jeg tager noget med
Det kommer an på , om Sejr er med eller om min mor magter også at slæbe en ekstra for mig
Men min mor kommer med
Hei Sejrcoon’s Gary Cooper . Gr 6 - Kl 4 ![]()
Og hendes nye dreng
Jungleman’s Cult Gr.4 -Kl 12:hjerte:
Jeg har tilmeldt 2 lørdag også 3 søndag
jeg kommer desværre ikke med Kvik - overvejer at søge efter nogen at køre med bare for at komme ned og kigge ![]()
Overvejer faktisk det samme
skal nemlig heller ikke have kat med ![]()
Nå det blev så lige ændret - jeg havde overvejet det længe, og så så Eva manglede et lift om lørdagen, så nu kommer jeg altså om lørdagen med kat - Nellie
Jeg kommer med Cisco lørdag og Fellipa søndag ![]()
Jeg har tilmeldt Gustav om lørdagen.
Jeg kommer og går steward begge dage
Glæder mig til at se mange af jer dernede!
Nogen der skal fra Holstebro området til Årslev om lørdagen ??
Desværre kører jeg lige fra arbejde dertil, men Linda (Mea culpa) kører fra Viborg og vil gerne have nogle med. Måske skulle du kontakte hende? ![]()
Tak, det vil jeg prøve… (:
Så er dommerfordelingen klar til Årslev,
har da fået 2 er mine ønsker opfyldt ud af 6
[QUOTE=Rokakitho;1163228]Så er dommerfordelingen klar til Årslev,
har da fået 2 er mine ønsker opfyldt ud af 6[/QUOTE]
Ikke helt skidt - men hold da op - 6 katte? Er det fordelt på begge dage, eller? ![]()
Jeg har ikke ønsket noget, men kan se at McCoy og Silas skal op til samme dommer begge dage. Lørdag er det Helene Lis og søndag er det Brita Busse. Det bliver interessant ![]()
Desværre var der mindst en dommer, der blev sparet væk - for vores ønske er der ikke mere. Så Tanja og jeg skal have Hanne Sofie Sneum.
[QUOTE=Eife;1163230]Ikke helt skidt - men hold da op - 6 katte? Er det fordelt på begge dage, eller? ![]()
Jeg har ikke ønsket noget, men kan se at McCoy og Silas skal op til samme dommer begge dage. Lørdag er det Helene Lis og søndag er det Brita Busse. Det bliver interessant :)[/QUOTE]
Det tror jeg da nok skal blive godt ![]()
Ja mon ikke ![]()